//Plugins sense CDN ?>
Igualada ha presentat una campanya nadalenca unitària, amb l'eslògan "Per Nadal, a Igualada som els Reis". Unitària perquè agrupa dues regidories, Entorn i Cultura i Dinamització Econòmica, i totes les associacions comercials. Més llums, més arbres de Nadal i més concerts i activitats que mai en una de les campanyes més ambicioses que es recorden
L'Ajuntament igualadí ha donat a conèixer un centenar de propostes per als mesos de desembre i gener, que van des de les activitats nadalenques més tradicionals fins a noves accions sorprenents i trencadores que busquen dinamitzar el centre de la ciutat i reforçar la “marca Igualada” de la manera més completa possible, des de l’economia fins a la cultura. Entre les novetats destacades hi ha una pista de patinatge sobre gel de 350 metres quadrats a la Plaça de Cal Font, que s’inaugurarà el divendres 5 de desembre i estarà instal·lada fins el diumenge 11 de gener. En la iniciativa, adreçada al públic familiar, hi participen les diferents associacions comercials de la ciutat, i desenes de comerços regalaran descomptes per a patinar. L’objectiu d’aquesta pista de gel és que atregui visitants a la ciutat i es calcula que la inversió que suposa tindrà un retorn que la farà sostenible econòmicament.
Els dos regidors implicats en la campanya, Josep Miserachs i Àngels ChacónJosep Miserachs, primer tinent d'alcalde, xifra la inversió "conjunta entre diverses regidories" amb un import d'entre 150.000 a 160.000 euros. L'emblemàtica Festa dels Reis, un dels símbols igualadins, és el ganxo que se cerca amb l'eslògan i amb la imatge. Les dimensions de la campanya no són importants només en la inversió, també en l'impacte visual que tindran. Més llums, amb equipaments municipals inclosos i tres grans arbres nadalencs (la Plaça de la Creu i Cal Font se sumen al de l'Ajuntament). Tres quilòmetres lineals d'il·luminació festiva als carrers i la recuperació de vials com el Carrer Nou -recentment reformat- en aquest sentit. Miserachs explica que també "hi haurà una vocació nacional en els anuncis promocionals", que passaran per les ràdios d'abast a tot Catalunya. "La nostra competència no és Manresa o Tàrrega, és Barcelona" afegeix.
Aquest arbre i dos més estaran als carrers igualadinsPer la seva part, Àngels Chacón, segona tinent d'alcalde i responsable de Dinamització Econòmica, es mostra satisfeta d'haver reunit totes les associacions comercials en la campanya comuna: "hi ha hagut un acord de tots. Ja no hi ha d'haver excuses pels que vulguin marxar a Barcelona". Hi ha previst un centenar d’activitats culturals hi ha diverses exposicions, tallers, obres de teatre i concerts, dels quals destaquen el concert de jazz amb Joan Chamorro i Andrea Motis entre d’altres, la interpretació que el Ballet Nacional Ucraïnès d’Odessa farà d’'El Llac dels cignes' al Teatre Municipal l’Ateneu o el concert d’homenatge a la pianista Josefina Rigolfas a càrrec de la seva neboda Clara Peya.
Anar de compres a Barcelona es sempre agradable i per la gent d’ Igualada es relativament fàcil, no crec que per molt bona campanya publicitaria les coses puguin canviar.
150.000 € son molts diners de tots els igualadins per invertir amb una campanya de Nadal . El regidor de cultura es conscient de les necessitats mès prioritàries que te la ciutat? Si us plau... Llegir més prou fotos i prou tonteria .
Tanto el sr Miserachs, como la sra Chacon, son individuos que no hacen bien su trabajo. El sr Castells tendria que sustituir a estos dos personajes, que no hacen bien su trabajo, solo saben de teatro... Llegir més y circo. La Economia de esta ciudad demanda una persona que sepa muy bien de como poner el camino llano para que se implanten empresas en nuestra ciudad, si no es asi, no hay manera de que se implanten empresas. No digo que los politicos tengan que ser una ett, ni crear empleo, pero si lo que deben hacer es poner las condiciones para se puedan implantar, empresas, haciendo que les sea ventajoso localizarse en Igualada. Unicamente saben montar fiestas, i eventos, que tan solo sirve para distraernos de la realidad economica que tenemos, muy cruda por cierto. Estos 150.000euros , porque no los han gastado las tres navidades anteriores, por que sera. Pues yo lo se, porque vienen elecciones municipales. En fin mucha gente que le votamos, estamos muy cabreados, y por lo que veo en diferentes comentarios es generalizado.
La tradició i la innovació no han d’estar renyides. Les sinergies, en aquest cas, sumen !
Com a mínim les eleccions municipals del mes de maig de l’any vivent serveixen d’alguna cosa. Tota la crisi dels últims tres anys ja ha passat, si quedem en vermells, ”últim enterrarà el... Llegir més darrer”. Com a mínim el comerciants d’Igualada tindran alguna propoció que sembla que tindrà més cara i ulls que la promoció del ridícul ”Custiolet”. Endavant les atxes!
Unitaria? Aixo es inedit a la nostre Ciutat per aixo la noticia ho resalta . Per aqui es comensa La unio fa la forsa Felicitas i garcies per l espectacle que ens espera aquet Nadal que l alegria... Llegir més sempre es ben rebuda.
Maria Ll.
Igualada
28 de novembre 2014.19:03h
Carme, no creus que aquets diners poden venir d’una subvenció?, a mi m’agrada llegir les noticies i sobretot les de les obres i activitats que es fan a la ciutat i gairebé totes es fan a base... Llegir més de subvencions. M’estranyaria que aquesta fos una excepció
Carme
29 de novembre 2014.00:26h
La notìcia diu clarament que l’ Anuntament inverteix 150.000€ , en cap. moment es parla de. subvenció