TORNAR

L'Associació Promotora de la Llengua Catalana organitza noves activitats a Igualada

Es durà a terme tallers de pronoms febles, de pronoms relatius i d'introducció a Joan Salvat-Papasseit

cultura
Dimarts, 25 febrer 2014. 20:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
L' Associació Promotora de la Llengua Catalana (APLEC) ha organitzat a Igualada un seguit de tallers per aquest mes de març.: un taller de pronoms febles, un altre de pronoms relatius i un taller d'introducció a la poesia de Joan Salvat-Papasseit.

Es durà a terme un taller de pronoms febles

El taller intensiu de pronoms febles i el taller intensiu de pronoms relatius s'adrecen especialment a aquelles persones interessades en obtenir el certificat de nivell de suficiència (nivell C) o el de nivell superior (nivell D). El taller intensiu de pronoms febles es farà els dissabtes 1 i 8 de març, de 10 a 13h, i el de pronoms relatius, els dissabtes 22 i 29 de març. L'horari és de 10 del matí a la 1 del migdia, i ambdós tallers es faran a l'Espai Cívic Centre.

El taller d'introducció a la poesia de Joan Salvat-Papasseit va destinat a totes aquelles persones que tinguin curiositat per aquest gènere literari i no sàpiguen com apropar-s'hi per gaudir-ne plenament. Es treballarà una petita selecció de poemes de Joan Salvat-Papasseit, posant en relació l’obra del poeta amb la seva vida. També es parlarà de la forma dels poemes (la mètrica i la rima) i del fons (el seu significat o significats) per veure que aquestes dues qüestions estan estretament relacionades. El taller, a càrrec de Marc Guarro, es farà a la Biblioteca Central d'Igualada, dijous 20 de març,de 7 a 2/4 de 9 del vespre.

Cal inscriure-s prèviament als tallers. Per a més informació i inscripcions, podeu consultar el blog de l’APLEC (apartat «Properes activitas»).


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.