//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dissabte, 17 març 2018. 03:00
Aprendre a escriure un guió cinematogràfic és una de les propostes de la programació primaveral de l'Ateneu. Un curs que impartirà David Casals-Roma, conegut escriptor vinculat a l'Escola de Cine de Barcelona. Per a més informació info@davidcasals-roma.com.
Divendres, 16 març 2018. 10:00
Centenars d'escolars i centenars de pares i mares ompliran les Comes aquest dilluns a la tarda per la Cantata Escolar d'Igualada. L'argument de la cantata versa sobre la relació de pares i fills i el poder de la imaginació.
Divendres, 16 març 2018. 03:00
S'ha engegat un projecte a verkami per assolir el finançament d'un llargmetratge, 'Clímax', on l'igualadí Enric Verdaguer -un dels joves talents musicals més coneguts a la comarca- hi té un paper destacat. 'Clímax' tracta temàtiques tòpiques com l'enamorament, però també menys conegudes com l'asexualitat.
Un atapeït programa amb actes divulgatius, lúdics i culinaris espera als visitants que facin cap a l'Espai Cívic Centre d'Igualada el 7 d'abril, en la tercera edició de la Jornada Gastronòmica de les Plantes Oblidades. El col·lectiu Eixarcolant torna a convocar aquesta diada de difusió sobre els usos de les plantes o "males herbes" que la modernitat ha anat fent desaparèixer de les nostres cases.
Una jove estudiant d'enginyeria va donar a conèixer al públic que omplia el Teatre Municipal un dels possibles perquès de les "males olors" que pateixen alguns dels habitants de la capital anoienca. La propera sessió de l'AUGA serà sobre la "Crema de Sant Josep" que oferiran el proper dilluns, dia 19 de març, tres cuineres/ers de l'Anoia en l'última classe del trimestre.
Dijous, 15 març 2018. 10:00
El 2017 va ser l'any del 5 de 8, ara comença un 2018 amb la vista posada en els castells de 9. La Diada de les Cotxeres, aquest diumenge, serà l'estrena d'un any que té l'al·licient del concurs de castells de Tarragona.
Dijous, 15 març 2018. 03:00
El testimoni de diversos fotoperiodistes es converteix en material teatral durant tres dies al Teatre de l'Aurora. 'El color de la llum' és una peça per reflexionar sobre l'ús de les fotografies, a través de les entrevistes que ha gravat el direcctor Ferran Joanmiquel.
Unes 350 fotografies de l'Arxiu Fotogràfic Municipal de la Pobla de Claramunt es podran veure durant dues setmanes a la Sala D'Exposicions del municipi. Imatges de diferents dècades de l'història de municipi que es podran veure fins el 31 de març.
Dimecres, 14 març 2018. 03:00
Aquest dissabte, es reprèn el cicle De Pell Sensible, que tindrà tres cites poètiques aquests propers mesos, impulsat pel departament de Promoció Cultural de l'Ajuntament d'Igualada. En aquest acte també es presentarà el llibre de poesia 'Resplendor de foc', de Jaume Mesquida, guanyador de l'últim Premi Ciutat d'Igualada.
Un dels comunicadors de l'espai radiofònic català més carismàtics ve a Igualada a presentar l'espectacle 'El hombre, la gran chapuza de Dios'. Una peça escrita per Jose Cedena que està de gira per diversos teatres catalans.