TORNAR
PUBLICITAT

El Rec.017 fa el compte enrere cap a una edició amb plats forts de la moda i la música anoienca

L’organització espera uns 120.000 visitants al llarg dels quatre dies de botigues efímeres

cultura
Dijous, 3 maig 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Queda menys d'una setmana pel començament del Rec.017. Una divuitena edició de les Rec.0 Experimental Stores que durant quatre dies, a més d'algunes de les marques de tendència amb més grapa, ve amb un contingent important d'artistes i dissenyadors del territori.

Amb 56 botigues i un centenar de marques, el Rec.017 s'estrenarà el dimecres dia 9 de maig i s'allargarà fins dissabte 12. Com sempre, la moda igualadina serà present en aquesta edició. Les marques igualadinesBcnBeach, Boxley, Buff, DuchtDelight, Messcalino, MicuMicui Punto Blanco, juntament amb d'altres com Javier Simorra, Pepe Jeans, Skunfunk, Only&Sons, Superdry i Sebago, que es gestiona la seva participació al Rec des de comerços igualadins, faran una venta radical d'estocs juntament amb primeres marques com Adidas, Levi's, Textura,KaotikoBcn, Reebok, DC, Quiksilver, Mango, Camper, Kickers, Fox Headentre moltes altres.

Entre les adoberies, els dissenyadors de la comarca també tindran el seu espai. David Valls, Jordi Rafart, Ingrid Munt,Sita Murt, LostWolf, Tres Xics i Nona Bcnconviuran amb altres dissenyadors comIka, Txell Miras, Miriam Ponsa, Josep Abril, Catherine Parra, Who o GorniKramer,que seran en diferents espais, amb una oferta de moda singular.

Els grups de la comarca, també entre les adoberies

A més de la moda, el Rec.0 compta amb una programació cultural gratuïta on també hi trobem molts protagonistes de la comarca. De la programació musical, els grups de la comarca The Jerrycans, La SéptimaTrastada, Red Pèrill, Adriana Muntané o The Curlies entre d'altres compartiran escenari amb formacions com Reinaldo& Clara, Beth o Suzanna& The Randomites. I a l'escenari de DJ, la programació és íntegrament comarcal, amb habituals al Rec.0 com ho són els DJ'sBrown, Pd Efa, Fixi o Rick-A-Man. Al Rec.017 també es faran programes de ràdio en directe. L'escenari Estrella Damm acollirà el migdia de dimecres el programa de Rac1 'La Segona Hora', amb Quim Morales, i a la tarda del divendres podrem veure el programa Feedbac de ràdio Flaixbac a l'escenari DJ Estrella Damm. També hi haurà actuacions de dansa, hiphop i una activitat de conta contes en anglès per als més petits.

Una de les adoberies habilitades durant el Rec.015David Andrés presentarà al Rec el llibre 'De l'alta cuina a casa' (Columna Edicions), el dimecres 9 a les 7 de la tarda al seu restaurant del barri del Rec. El Somiatruites també serà l'escenari del 4t Rec Meeting que reflexionarà sobre la tendència creixent d'adoptar uns hàbits de vida més saludables. La taula rodona estarà formada pel psiconeuroimmunòleg i fisioterapeuta Xevi Verdaguer, la periodista i directora d'Etselquemenges Nuria Coll, el periodista de Catalunya Ràdio i Tv3 Gaspar Hernández i el director de màrqueting d'Ametller Origen Xavier Roma, i estarà moderada pel la periodista igualadina Maria Almenar. El Rec Meeting és un acte gratuït organitzat per Recstores amb la col·laboració d'Ametller Origen i Vichy d'Or.

La gastronomia torna amb força al Rec.017 amb el Rec Street Food, que presenta 34 'food trucks' i un pop up bar amb una oferta gastronòmica variada que utilitza productes de proximitat de la comarca. S'amplia la oferta vegana, vegetariana i gluten freei s'incorporen nous 'food trucks' com La BelleVerte, de cuina vegana, Mandonga, de cuina napolitana, Mizuma Thai, de cuina japonesa o La Fresca del Pirineu, que oferirà gelats fets al moment. El Rec.017 comptarà també amb un espai de vermut El Bandarra, una barra de combinats amb Fever-Tree, l'espai de iogurts Pastoret, l'espai de sucs i fruites Ametller Origeni els dos espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0, present des dels seus inicis l'any 2009. També hi haurà un espai de lectura i descans La Vanguardia a l'Adoberia La Bella, edifici que també acollirà l'espai nadons.

Rec.017 espera rebre uns 120.000 visitants. Un estudi realitzat per ESCODI ha facilitat informació del perfil del visitant. Les dades indiquen que el 82% dels visitants, majoritàriament joves, són de fora d'Igualada, de la província de Barcelona, i els segueix per ordre de procedència Lleida, Tarragona i Girona. El 80% del visitant és repetidor, indicador que l'esdeveniment té un grau molt elevat de fidelització. El grau de satisfacció del visitant és alt i valora molt positivament el disseny dels espais, les marques, els descomptes i l'ambient que es viu al barri.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.