//Plugins sense CDN ?>
Demà, dissabte 22 de febrer, Santa Maria de Miralles posa en marxa el Cicle Cultural de Cinema Documental “Davant del Mirall", un cicle de tres documentals i una obra de teatre que aborden diverses temàtiques i problemàtiques tan diverses com medi ambient, consum drets humans o memòria històrica.
A partir del 22 de febrer i durant tres mesos es farà una projecció documental un cop al mes amb un debat posterior entre els assistents per convertir l'experiència personal de reflexió en una activitat col·lectiva. L'objectiu és posar al públic davant del mirall de la societat perquè reflexioni i tingui una mirada crítica vers la societat tot repassant el passat, el present i el futur del món.
Els documentals que s'emetran seran el 22 de febrer "Un hombre sin miedo", el 29 de març "No other land" i el 26 d'abril "Domingo Domingo". El lloc de les projeccions serà el Local Social de les Antigues Escoles a les 19 h. L'entrada serà gratuïta.
Per tancar aquest cicle cultural l'11 de setembre es representarà l'obra de teatre “Morts a les cunetes” de l'Igualadí Joan Valentí i que tracta sobre la memòria històrica. Aquesta activitat es farà al Castell de Miralles pel seu caràcter històric i rellevant durant els fets representats.