TORNAR

Toni Llena guanya el concurs de microrelats de por de la Biblioteca d'Igualada

El segon premi de l’’Uuh!’ és per Josep Sampere

cultura
Dimarts, 30 octubre 2018. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El talent literari igualadí segueix aflorant en tots els gèneres. I la Biblioteca Central permet cada tardor, al voltant de Tots Sants, descobrir i gaudir amb noves creacions en la matèria dels relats de por, amb el concurs 'Uuh!', que ja té guanyadors del 2018.

Toni Llena és el vencedor del concurs de microrelats de por 'Uuh!' 2018. La vuitena edició del certamen dóna els llaurers a dos escriptors de casa. El primer premi se l'ha endut Llena amb el microrelat 'L'enemic', i ha rebut una capsa regal d'experiències turístiques. El segon lloc ha estat pel text 'Solstici', del també igualadí Josep Sampere, que ha rebut un lot de llibres.

Sampere, esquerra, i Llena, dretaEl jurat el formaven la directora de la Biblioteca, Montse Lobato; l'escriptora i professora de llengua catalana Maria Enrich; i l'exdirectora de la Biblioteca, Teresa Miret. Enguany s'han rebut una trentena de microcontes. Del microconte 'L'enemic' el jurat en destaca l'originalitat de la por que ve d'un mateix i no de fora, fet que convida a la reflexió sobre l'interior de l'ésser humà.  Pel que fa a 'Solstici'. n'ha destacat el contrast entre la tendresa i el poder del mal que es concreta en un final impactant. Amb aquesta convocatòria del concurs la Biblioteca vol esperonar la gent a escriure i a donar a conèixer el gènere delmicrorelat. Els textos es poden llegir a la pàgina web de la Biblioteca: www.bibliotecaigualada.cat

 


1 Comentaris

M

Marisol

Igualada

6 de novembre 2018.12:28h

Respondre

Felicitats Toni ! que no ens faltin ni les arts ni la cultura :-)

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.