//Plugins sense CDN ?>
Després que la Generalitat hagi esgotat el termini per donar a conèixer la resolució del concurs pel corporatiu, finalment aquest dijous es coneixerà la decisió del govern català.
Tot i que encara no se sap res, aquests darrers mesos hem pogut conèixer l'opinió de diverses persones properes a l'esfera de la Generalitat, des del director de Ports, Aeroports i Costes, Oriol Balaguer, en la seva visita a la Fira Aerosport; el conseller Joan Saura o la proposta de resolució presentada per CiU al Parlament, totes força optimistes, malgrat recordar que la mancança principal de la proposta anoienca és que la llargada de pista serà de 1.500m.
Des de la Unió Empresarial de l'Anoia, el seu president, Ramon Felip, ha reiterat el seu optimisme, recordant que 'el projecte s'ha fet ben fet, hi ha un important consens social, polític i econòmic, som l'única candidatura i a més a més, diverses empreses del sector d'aerotaxi i similars ja ens han manifestat el seu interès per aquesta infraestructura'.
També des de la Cambra de Comerç, que dos dies abans de tancar el termini per presentar candidatures, van presentar un informe que entre altres qüestions destacava que 'la majoria d'aparells que es dediquen a fer vols corporatius i de negoci, podrien aterrar perfectament en una pista com la preveu el projecte'.
Els representants polítics dels dos municipis implicats, Francisco Guisdo i Jordi Aymamí, han manifestat en reiterades ocasions el seu optimisme perquè l'aeròdrom acabi acollint aquesta infraestructura 'que representarà un revulsiu econòmic per la conca i per la comarca'. També s'han mostrat partidaris d'aquesta infraestructura altres alcaldes de las comarca, si bé han assenyalat la necessitat de seguir-ho de prop per constatr que les coses es fan ben fetes'.
La possibilitat que quedi desert, però, es mantindrà encara fins que es conegui el veredicte. Recordar que tot i que Moià (Bages) va retirar-se juntament amb Taradell i Sant fruitós, que finalment no van presentar cap convocatòria, sí que va demanar que la Generalitat el declarés desert i el tornés a convocar reduint la llargària de pista demanada.
Aviat ho sabrem.
Ai Carles, aquests socialistes que sempre miren enrere per qualsevol cosa. Durant aquests 23 anys hi ha hagut a Espanya governs de tot color i tots han donat pel sac a Catalunya.
I si no queda prou... Llegir més clar li pregunteu a la Salgado que amb bones paraules ens ha dit que a qui no li agradi el finançament que s’hi posi fulles.
I per deixar-ho tot clar aquest cop em sumo al comentari del Pagès, ens veiem d’aquí 10 anys amb manifestacions com les que corren pels voltants de Sabadell.
No Carles, això ja ho feien els egipcis, quan ja vivien per aquestes contrades i van planificar un aeròdrom d’avions de papirus... I ves que no l’haguessin promès ja Adam i Eva!!!
Que... Llegir més malament anem si quan es critica a algú cal remuntar-se sempre a la historia per defensar-se enlloc de seguir amb el peus a terra i donar raons.
Per fer segons quin comentaris més valdria estar-se callat.
La meva aposta, és que donaran el Corporatiu a Òdena i que abans de 10 anys s’haurà organitzat la primera manifestació de protesta pel soroll. Ens veiem d’aquí 10 anys.
O com uns altre que el van posposar 23 anys....
Esperem que no faci com el seu amo (ZP) que ho posposa tot cada vegada més i més
Carles Cuerva
Santa Margarida de Montbui
18 de juny 2009.14:10h
La història posa en evidència l’estat actual de les coses, cadascú sabrà per què no li interessa recordar-ho.
Respecte les manifestacions, el Pla Director Urbanístic hauria d’evitar aquest... Llegir més tipus de problemes amb un ordenament del territori adequat.