//Plugins sense CDN ?>
L’Ajuntament d’Igualada i l’Associació de Botiguers del Mercat de la Masuca van presentar, el passat mes de juny, la Masucard, la targeta de fidelització del Mercat de la Masuca.
La iniciativa, que té com a objectiu reforçar el comerç local, premiar la fidelitat dels clients i atraure nou púlbic, va entrar en funcionament el 2 de juliol i, des de llavors, ja l’han activat més de 300 persones, segons dades de l’Ajuntament d’Igualada.

El regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, afirma que, amb aquesta targeta, volen “incentivar la continuïtat del comerç de proximitat” i que “és una manera d’agrair la confiança de les persones que fan del mercat un espai viu i dinàmic”.
La Masucard, que permet acumular descomptes a les parades adscrites del mercat, es pot sol·licitar en línia a través de lamasuca.cat o presencialment a les parades adherides.
Aquesta iniciativa forma part del paquet de mesures de suport per dinamitzar el Mercat durant el proper procés de reforma de l’edifici, que impulsa l’Ajuntament d’Igualada.