TORNAR

Munich apropa 10.000 persones a Capellades

Xavier Berneda: ‘Les marques es construeixen a partir des de la proximitat’

economia
Dimecres, 28 desembre 2011. 10:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest dimecres s’ha donat el tret de sortida a la quarta edició del ja tradicional Munich Mercat. Capellades espera rebre 10.000 persones en els tres dies que dura l’esdeveniment, fans de la marca que fan quilòmetres per poder comprar bambes úniques a preus molt atractius. Xavier Berneda, director de màrqueting de la marca, afirma que no es tracta d’una acció per vendre sinó per reforçar l’esperit de la marca, donar un benefici als fans de Munich i una satisfacció als treballadors.

El primer dia Capellades ja s’ha despertat amb una gran afluència de públic, malgrat els horaris que s’han donat als guanyadors del sorteig, les cues –que ja són un clàssic- formaven part del paisatge de la vila. I és que en el sorteig que es va obrir a través de les xarxes socials s’hi van apuntar 15.000 persones però la infraestructura només ha permès donar tanda a 1.500 persones diàries que podran assistir al mercat amb un acompanyant.

Sabates Munich de 20 a 50 euros, alguns models descatalogats, antics, que no estan a la col·lecció i accessoris són algunes de les peces que els assistents al Munich Mercat podran trobar a Capellades. Enguany la limitació és menys estricte que els altres anys, cada visitant podrà comprar fins a 5 parells de sabates sense restricció de marca o model.

Esperit Munich

Xavier Berneda se sent molt satisfet per l’acollida que any rere any té el Munich Mercat i explica que és una mostra de la connexió que la marca ha aconseguit amb el públic: ‘Hi ha gent de Saragossa que vindrà a Capellades a comprar’. Berneda també explica que es tracta d’una bona manera de mostrar els treballadors que cada dia treballen a l’empresa que la seva feina serveix per alguna cosa, que la gent fa cua per adquirir el producte que fan.

Les marques es construeixen des de la proximitat

Berneda explica que si es tractés d’una acció per vendre faria el mercat a una gran ciutat i no a Capellades, segons el director de màrqueting de Munich, les marques es construeixen des de la proximitat i és per això que any rere any el famós mercat té lloc a la vila anoienca.


3 Comentaris

M

Mjesus

igualada

9 de gener 2012.20:56h

Respondre

I mira que eran lletjas aquestes sabatilles, eran de les mes barates que trobabas al mescat, ho que fa el marketing

M

Màrius Cirera

Igualada

29 de desembre 2011.21:37h

Respondre

Doncs si que Capellades és capaç: des de MUNICH i GUASCH s’ha facilitat a l’ajuntament muntar a dins del Mer.cat un stand de promoció turística de Capellades, on es dona un planell a TOTS els... Llegir més visitans dels restaurants i atraccions de la vila. I està funcionant mooolt bé per tot el poble. Salut i ganes.

J

Joan

28 de desembre 2011.20:30h

Respondre

I Capellades no és capaç d’aprofitar-ho per donar a conèixer el que hi ha al voltant de Munich sense sortir del poble...

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.