El Museu de la Pell d'Igualada dóna bon rendiment al Munich Mer.Cat. En la segona edició que ha tingut lloc a les instal·lacions, l'organització entén que s'han complert satisfactòriament els objectius, especialment en les tres primeres jornades
El Munich Mer.Cat va tancar el passat dimarts la seva segona edició a Igualada -després d'abandonar Capellades el 2012- amb uns resultats satisfactoris. Al llarg de quatre dies, una de les novetats d'enguany, hi ha hagut un alt ritme de vendes a la botiga eventual que l'empresa capelladina ha situat al Museu de la Pell d'Igualada. Màrius Cirera, responsable de comunicació de la marca, resumeix que "és el nostre segon any i ha estat fantàstic. Ha vingut molta gent, moltíssima els primers dies, i hem acomplert l'objectiu de liquidar gran part dels 'stocks'".
L'èxit del Munich Mer.Cat es manté
Cirera confirma la satisfacció de l'empresa amb el format igualadí, encara que posa en quarentena que es mantinguin els quatre dies: "és molt aviat per dir-ho, caldrà valorar-ho". Enguany, com els darrers, ja no hi havia límit de parells de sabates que es puguin emportar les persones. Assenyala que els productes esportius com Jacket o les ulleres, en conveni amb l'òptica Universitària, també han tingut bona resposta. Els consumidors "són gent que ve a cercar cada any el mateix model, però també altres persones que vénen a badar".