//Plugins sense CDN ?>
Durant cinc mesos, Òdena serà l'escenari de la campanya de promoció de locals buits. Els locals del Passeig de Sant Miquel i l'Avinguda de Manresa són el principal objectiu d'aquesta iniciativa
La regidoria de promoció econòmica d'Òdena ha portat a terme un nou projecte de dinamització comercial amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, encaminat a la promoció d'ocupació de l'oferta de lloguer o venda dels locals buits o en desús ubicats a nucli antic d'Òdena. Aquest projecte està emmarcat dins el catàleg d'actuacions per al foment de l'ocupació de locals buits. Accions cofinançades al 50% per la Diputació de Barcelona.
La iniciativa vol cridar l'atenció sobre els locals que estan buits i fer-los atractius a possibles emprenedors que estiguin pensant a obrir un negoci. Per aquests motiu, sota el lema "Fem d'Òdena una gran botiga", s'han col·locat rètols en aquells locals disponibles del 30 d'abril al 30 d'octubre de 2015. A més, també s'ha fet accions de neteja d'interiors i de persianes dels locals. L'alcalde d'Òdena i regidor de promoció econòmica, Pep Solé, explica que l'objectiu de la campanya és doble. D'una banda la dinamització comercial i de l'altra, ajuda als seus propietaris a revitalitzar l'espai i augmentar les possibilitats que el local entri al mercat del lloguer o de compra.
La campanya s'ha centrat en els locals disponibles del Passeig de Sant Miquel i l'Avinguda Manresa i pretén donar a conèixer les possibilitats dels locals en aquestes dues vies. El Passeig de Sant Miquel serà objecte les properes setmanes d'una nova urbanització. Restarà pendent la segona fase corresponent a l'Avinguda de Manresa que, des del passat 15 de gener, és ja una via urbana una vegada la Generalitat va cedir la propietat a l'Ajuntament.