Economia

La CGT denuncia irregularitats greus en l’ERO de FUNOSA
Es filtra un e_mail amb els motius pels que cada treballador és inclòs en l'expedient d'extinció

Dimarts, 7 febrer 2012. 03:00

El passat mes de desembre, abans de les vacances de Nadal, els treballadors de l’empresa anoienca es van mobilitzar en contra d’un ERO que afectava 330 persones, 294 en expedient de suspensió i 36 d’extinció. Un document intern de l’empresa filtrat pel sindicat CGT revela els motius que té l’empresa per incloure en l’expedient alguns dels treballadors, motius que segons l’advocada Neus Vitó surten de la legalitat.
‘Els petits comerços s’han d’adaptar per sobreviure a l’arribada de grans cadenes’
L’anunci d’un nou Mercadona a la ciutat posa en alerta alguns sectors de la ciutat

Divendres, 3 febrer 2012. 03:00

El passat 25 de gener, Mercadona i L’Ajuntament d’Igualada van anunciar l’obertura d’un nou supermercat a la capital anoienca. La notícia va ser molt ben rebuda per alguns però va posar en estat d’alerta a alguns comerciants que veuen indispensable l’adaptació per a seguir sent competitius.
L’empresa que va elaborar el web de l’Ajuntament justifica els 135.000 euros
L’Ajuntament posa en dubte que la contractació del servei es fes sota els paràmetres de la llei

Dijous, 2 febrer 2012. 03:00

Amb la publicació de l’auditoria es va donar a conèixer el cost que havia tingut la pàgina web de l’Ajuntament de la ciutat -135.000 euros-, un cost difícil de justificar si s’entén en un global. Ara, però, una de les empreses que va participar en el procés, Redall, explica tota la feina feta i matisa que l’empresa només va rebre 34.000 euros.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT