//Plugins sense CDN ?>
El seminari va tractar la irrupció del comerç electrònic, el community management o les xarxes socials en el comerç de proximitat. L'expert en retail Fran Arteaga va obrir les sessions
Una seixantena de comerciants d'Igualada van participar els passats 5, 7 i 12 de maig en el seminari 'La Botiga del Futur', organitzat per l'Ajuntament i TIC Anoia. Aquestes sessions de formació que es van dur a terme a Ig-Nova Empresa. Durant les dues primeres jornades, l'enginyer i expert en temes de retail, Fran Arteaga, va parlar de com hauria de plantejar-se la botiga del futur. Arteaga va aprofitar per desmitificar la situació de crisi presentant estudis que confirmen l'inici de la recuperació i la pujada que està experimentant el comerç de proximitat.
La tercera jornada va anar a càrrec de TIC Anoia. Diferents ponents van presentar els serveis que les diferents empreses TIC de la comarca ofereixen en l'àmbit del comerç. D'aquesta manera, Jaume Balcells va explicar en què consisteix un web de comerç electrònic o e-comerce, Oriol Solà va exposar la importància de la figura del community manager i de les xarxes socials, Pia Prat va presentar l'aplicació per a dispositius mòbils Guia Anoia; Míriam Salazar va parlar del portal d'ofertes Igualada Showroom i Rut Llacuna va exposar un cas pràctic d'èxit. Els comerciants assistents van fer una valoració molt positiva dels continguts del seminari i van manifestar la seva voluntat de continuar formant-se dins del mateix camp.