//Plugins sense CDN ?>
Arrenca la campanya Igualada Fashion Go Digital. Es presenta el proper dijous dia 21 de març a La Bella, amb una web Marketplace i un micro-curtmetratge que es projectarà en festivals internacionals
L'agrupació tèxtil FAGEPI i Fira d'Igualada obren una campanya de promoció digital que busca projectar tot el potencial del clúster tèxtil d'Igualada al món per tal d'atraure compradors i dissenyadors que apostin per fabricar al territori. La campanya Igualada Fashion Go Digital compta amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada i es vincula a l'estratègia municipal de suport a les Industries del Disseny de la ciutat d'Igualada i la seva Comarca.
Constarà de dues grans accions de comunicació, d'una banda el portal web tricot.fashion, l'únic portal europeu especialitzat en gènere de punt, que serà un marketplace per posar en contacte proveïdors i marques, a més de recollir continguts d'interès per al sector sobre moda, innovació i aspectes tècnics de procés de fabricació tèxtil.
En segona instància, la creació d'un “Fashion Film”, un micro-curtmetratge titulat “Knitting Dreams” que permetrà promocionar el tèxtil d'Igualada en diversos festivals internacionals especialitzats en aquest tipus de gènere cinematogràfic que triomfa actualment al sector de la moda. La producció audiovisual, dissenyada i produïda a Igualada, fusiona cinema, moda i publicitat, i presenta de forma creativa i estètica uns valors que van associats a la producció tèxtil anoienca, com ara la proximitat. Amb aquest microcurt, el Clúster Tèxtil d'Igualada segueix els passos de marques com Prada, Dior, Cartier, Armani, Chanel o Zara que ja han produït i promocionat els seus propis Fashions Films.
L'acte tindrà lloc a l'Adoberia Bella, a 2/4 de 8. L'acte comptarà amb una xerrada de l'expert en comunicació audiovisual Josep Maria Ganyet, serà presentat pel periodista igualadí Josep Maria Morros i es tancarà amb un tast gastronòmic de productes de proximitat. Cal confirmar assistència prèviament al correu central@fagepi.net.