//Plugins sense CDN ?>
Les xifres definitives del cap de setmana de Rec.04 són les millors que ha tingut fins ara aquest certamen. Rècord de vendes, rècord de marques i rècord de visitants. Els guanys econòmics són relativament fàcils de calcular, però hi ha un altre guany molt més intangible, més difícil de comptabilitzar, que és el guany que en treu la ciutat. Durant tres dies a Igualada vam sentir parlar persones amb accent diferent, que venien d’arreu del país, que descobrien una ciutat i un barri. Restaurants i botigues del centre també ho van notar, de tal manera que una iniciativa pensada per ser un revulsiu del barri del Rec ha esdevingut també un revulsiu per a tota la ciutat. Mitjans de comunicació i xarxes socials se’n fan ressò i això consolida la imatge de la ciutat com a ciutat del comerç.
Uns beneficis indirectes però molt importants que s’han d’agrair a la iniciativa d’un grup de joves igualadins que un dia van decidir fer alguna cosa per salvar un barri degradat que estava a punt de ser destruït. Tres anys després, el Rec, el barri oblidat de la ciutat, s’ha convertit en un punt de moda. Aquest cap de setmana ha acollit també les activitats de Sant Faust (la Festa Major d’Hivern d’Igualada), durant les festes de Nadal s’hi celebrarà el Saló de la Infància i el proper més de juny acollirà una nova edició del Rec.0. De ser oblidat a ser punt de trobada en temps rècord; la prova de la força que pot tenir una iniciativa ciutadana ben organitzada.
Isabel
Igualada
30 de novembre 2011.07:38h
Moltes felicitats per a la feina ben feta