TORNAR

Vergonya de regidor

Dilluns, 14 maig 2012. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'article publicat pel regidor d'Igualada i secretari general de Plataforma per Catalunya Robert Hernando és una vergonya. Al seu Bloc, Hernando exposa de manera barroera i insultant la seva opinió sobre la reforma sanitària del Partit Popular, atacant la immigració amb tòpics suats i falsos, i fent gala d'un racisme que faria caure la cara de vergonya a qualsevol persona amb dos dits de front.

Hernando escriu en aquest article frases textuals com ara que Rajoy vol donar assistència a les immigrants "embarassades perquè algunes segueixin parint com a conilles vivint de les nostres ajudes" o bé que les decisions del PP faran que les urgències dels hospitals es saturin "molt més del que estan ara, la qual cosa pot provocar entre altres coses que més d'un es quedi amb un infart en una sala d'espera envoltat d'immigrants il·legals als quals els dolgui el queixal o tinguin un call en el dit gros del peu". Per si això no fos prou, Hernando encara remata: "si no repatriem als immigrants irregulars i no els donem targeta sanitària com controlarem les múltiples malalties que porta la immigració d'alguns països, malalties com la tuberculosi o la malària han tornat anys més tard a la nostra terra, una altra excel·lència de la immigració descontrolada que ni tan sols es podrà controlar mèdicament".

Que a Igualada votessin Hernando 924 persones ja és prou trist, allà va a la seva consciència. Però no s'hauria de permetre que el secretari general d'un partit polític publiqui un article així; en qualsevol partit això comportaria un cessament fulminant. Després a PxC encara tenen la barra de queixar-se quan, des dels mitjans de comunicació, els decrivim com un partit xenòfob.


52 Comentaris

J

Josep Maria

Igualada

21 de maig 2012.10:22h

Respondre

Qui vulgui parlar utilitzant estadístiques i dades enlloc de fer difussió de rumors contra els últims que han arribat al nostre país, pot clicar aquest enllaç al video de dos minuts de durada... Llegir més que no deixarà ningú indiferent:
http://www.youtube.com/watch?v=GUFwEJN6Gr0

I recordeu, fa més soroll un arbre que cau que un bosc que creix. Això de la convivència, la tasca d’aconseguir tenir una societat cohesionada i participativa, és un objectiu a llarg termini en el qual totes les persones, entitats i administracions hi han de contribuir.

P

Pau

Igualada

16 de maig 2012.15:47h

Respondre

L’Hernando no recorda que ell també prové d’una família immigrada ? Primer els de casa, oi ?

P

Pere

Igualada

15 de maig 2012.23:35h

Respondre

a Igualada també, des de fa molts anys, hi ha barris amb gent vinguda de fora que no parla català ? Aquests tampoc s’integren ? De casa o immigrants ?

i

igualadi

15 de maig 2012.23:21h

Respondre

Es curios que parlin millor en catala molts nouvingut que alguns votants de PxC.

P

Pau

15 de maig 2012.23:11h

Respondre

Primer els de casa ? Hernando es de casa ? No em sona gaire catala.

T

Toni C

Igualada

15 de maig 2012.22:24h

Respondre

35-Joan, la meva vida no ha canviat. Sempre he tingut clar que el feixisme és una lacra per la societat mundial.
37-Jordi
Et regalo un altre enllaç sobre els teus amics...
S’obre un centre... Llegir més feixista promogut per PxC a Barcelona
http://www.directe.cat/noticia/183500/sobre-un-centre-feixista-promogut-per-pxc-a-barcelona

J

J.S.

igualada

15 de maig 2012.21:56h

Respondre

Espero i desitjo, que a les proximes eleccions municipals, pcx tingui a igualada de 2 a 3 regidors.

L

Lluis P.

Igualada

15 de maig 2012.18:19h

Respondre

Ostres Montserrat, jo també soc inmigrant ! De part de pare vinc de l’Arboç del Penedès,mes tard de La Llacuna i La Pobla de Claramunt. I de mare de la provincia de Girona... visca la... Llegir més multiculturalitat !! El plaer del mestissatge que deia Lluis Llach (ara se’n deu penedir de haver-ho dit) Jo el que he dit abans es fruit d’haver-ho vist amb els meus ulls. Ho has entés ??? Potser encara no. T’asseguro que la vista i la oida no em fallen encara. Que em pots dir del comentari d’una tal Mireia d’Olesa de Montserrat ?? (dels primers comentaris) Això es el pa de cada dia, el que passa es que no ho vols veure o no t’interessa pel que sigui.Jo no votaré mai Pxc,espero, si ho tinc que fer, anem malament. I com que els politics que tenim no en saben prou, apareixen aquests del Pxc que amb el seu discurs populista PERO REAL en el fons i no en LA FORMA, s’enduen cada vegada mes simpatitzants. No anem bé companys, no anem bé...

C

Cristina

15 de maig 2012.15:45h

Respondre

El 95% de polítics en aixó de criticar a PXC demostren una hipocresia total. Igualment dic del 95% de la gent que opina per aquí. Però com que no queda bé expresar la veritat del que pensen,... Llegir més doncs a criticar a PxC.

M

Marc

Vilanova del Cami

15 de maig 2012.14:42h

Respondre

Una feina fantastica ,una escrits estupendus , una lectura impecable , una elegancia que sobresurt de tot allo vist fins ara a Vilanova , va home va , el senyor Sergi Balcells es al igual que el... Llegir més senyor Hernando ,i tal i com diu l´editorial de l´anoiadiari una vergonya de regidor , no tan sol per la feina feta coma tal (poca tenint en compte que es regidor a l´opisició , i que totes i cada una de les mocions que presenta son vergonyoses i amb un esperit Racista) sino tambe pel ideals que els empenyen formar part d´un partit com pxc .En un altre pais , aquest tipus de partits ja estarian prohibits

M

Montserrat Riera

15 de maig 2012.14:00h

Respondre

Hola Lluís P, jo ne se qui ets, però cerc que amb mi vas despistat, jo no sóc de cap partit i els meus pares no van nèixer cap dels dos a Igualada, per tant van deixar el seu poble per trobar una... Llegir més opció millor. i ho respecto molt d’ells i de tothom.
Sobre les ajudes t’asseguro que no tens raó, però tu mateix, tu deicideixes en que vols creure i en que no.

L

Lluis P.

Igualada

15 de maig 2012.12:37h

Respondre

Montserrat, us coneixo als dos, tan a tu com al columnista i em sembla que pixes fora de test i t’en vas mès enllà de la Via Lactea, algo normal amb els del teu partit quan es parla... Llegir més d’inmigració. Tu saps prou bé que a molts nouvinguts se’ls hi dona planificació familiar i s`’ho passen per on vulguis. D’això, la resta de ciutadans ens fot molt i per criticar-ho no vol dir que siguem racistes, mes aviat realistes. Jo no tinc fills pq a prou feines em puc mantindre jo solet, però com m’agrada entendre les coses, faig el que crec que es millor per mi i pels que m’envolten sense demanar ajudes (ara per ara) a ningú. Potser si es donés el cas, per ser d’aqui, possiblement seria dels ultims a rebre-la. Diguem les coses pel seu nom. I això es realisme, no racisme. I dius que els teus pares havien sigut inmigrants ?? au va Montse... Malauradament, tot i que de forma insultant, el Sr Hernando té bastant raó amb el que diu, ens agradi o no es un fet real, de realista,i potser una mica feixista, que això de l’odi jo no comparteixo. Com molt bé dius,fem les coses bé sius plau, i diguem les coses pel seu nom, i no siguem tan snobs de criticar sempre als racistes perquè en realitat tots ho som una mica... TOTS !!

R

Roc

Igualada

15 de maig 2012.12:16h

Respondre

Ho esteu petant amb les visites i comentaris eh anoiadiari jajaj
Que trist que tingueu de fer això perquè entri algú en aquesta web...

M

Montserrat Riera

Sta. Margarida de Montbui

15 de maig 2012.10:46h

Respondre

NO puc entendre l’odi cap a les persones que no coneixem. La imigració és un fenòmen que sempre ha exsistit, i sempre existirà. Al inici tots ere nòmedes. Els meus pares també vna deixar el... Llegir més poble on van nèixer per trobar noves oportunitats, i penso que també molts dels vostres pares i avis, i que jo sàpiga no és cap delicte. Catalunya és el que és, gràcies també a la immigració. Ara tenim la sort de ser els que acollim, no els que ens hem d’integrarar. Per això haig de dir que em costa d’entendre que molta gent que tè coneixement de causa, ara es dediqui a rebutjar els nouvinguts. És fàcil donar al culpa al més dèbil i simplista, perquè no feu un esforç d’anar més enllà. JO he vist nens i joves tirar per terra tota l’oferta agratuïta d’educació que el seu país els ha donat, pares que han aguantat els fills als instituts perquè era obligatòri. Ara no tenen feina ni formació. De qui és la culpa?

Els comentaris del Sr. Hernando no em merexien cap respecte perquè estan basats en les mentides i la ingnorància, busquen el titular fàcil i juguen amb la mala situació que tots estem passant. És més estic garebé segura que són iglegals i sens dubte fexistes i racistes. Oblidem l’odi i treballem junts per anar endavant.
Enhorabona per l’editorial

J

Juanjo

Vilanova del Camí

15 de maig 2012.09:54h

Respondre

Doncs això ja ho veurem a les pròximes eleccions municipals Marc, perquè crec que a Vilanova del Camí serà on més pujarà PxC de tota la comarca. I tinc moltes raons per pensar-ho, la més... Llegir més evident és la bona feina que està fent en Sergi Balcells.

j

jordi

igualada

15 de maig 2012.08:39h

Respondre

TONI C. : Els enllaços que envies corresponen a 3 persones, cap d’elles el Sr. Hernando. I perquè ho sàpigues, a tots els partits polítics hi ha gent de tota mena. Si et penses que a la... Llegir més resta de partits polítics tots són uns ” sants ” estàs molt però que molt equivocat. El que passa és que als manguis, els maltractadors, etc ... que trobem a altres partits no se’ls fan enllaços amb les seves històries.

P

Pep

Igualada

15 de maig 2012.08:05h

Respondre

1.- Ja n’hi ha prou !! Per què sempre que feu referència als quasi 1000 votants de PxC a Igualada és en tó despectiu ? Per què als votants d’altres partits no els tracteu igual ? També... Llegir més hauríeu de dir que cadascú amb la seva conciència a tots els que voten als partits que durant anys ens han portat a aquesta situació de crisi, o als que voten al partit del 3%, o als que voten als partits que dediquen els diners dels nostres impostos a injecta’ls a la banca mentre retallen sanitat i educació, etc, etc ...

2.- En referència al comentari ” tòpis suats i falsos ” referint-vos a la immigració, us haig de dir que només cal que parleu amb catalans que hi tractin a diari : metges, infermeres, botiguers, policies ... Ja veureu com de ” tòpics suats i falsos ” res de res. I no parlem de temes com, per exemple,les places reservades a les escoles. Perquè per a tu potser són un tòpic, però jo conec a més d’un que no ha pogut matricular el seu fill a l’escola que volia perquè hi havien places reservades pels immigrants.

3.- En referència a que en qualsevol partit la publicació d’aquest bloc haguès suposat el cessament fulminat. De veritat ho creieu ? Per favor ... Si en aquest país es construeixen aeroports i Aves que valen milions d’euros que ni es fan servir i no hi ha ni un sol cessament, si en aquest país no hi ha partit polític que no estigui esquitxat per algun cas de corrupció sense haver-hi cessaments o dimissions. I ara, per una opinió, han de cessar al Sr. Hernando ? Que se us veu massa el plumer ...

4.- Per últim, us convido a llegir el bloc sencer. Veureu com esteu d’acord amb moltes més coses del que creieu. Jo ho he fet.

J

Joan

Igualada

14 de maig 2012.23:02h

Respondre

Toni C. Què era de la teva vida abans de PxC?

M

Marc

14 de maig 2012.23:01h

Respondre

Veig que per aqui hi ha molta gent culta sembla mentira que el pais vagi tan malament amb gent com vosaltres....
Si tots ”fardeu” de que s’ha de conviure amb els inmigrants perque no els... Llegir més adopteu?? Per cert Toni Cortés (cognom català català oi?) ben trobat lo dels ”quillos”...encara et dediques a la política o estàs fora o vivint gràcies als unmigrants?
Feu pena que aneu de solidaris i després critiqueu el que un regidor escriu al seu blog... Apreneu!!

M

Marc

Vilanova del Camí

14 de maig 2012.22:27h

Respondre

Sort Juanjo que a Vilanova no pensem tots com tu!!!! , pxc es feixisme i racisme amb lletres ben gvrans .Un partit populista i xenofob que s´aprofita de la situació de les classes populars per... Llegir més carregar d´odi contra els inmigrants.Felicitats anoiadiari per l´editorial.

l

laia

Igualada

14 de maig 2012.22:22h

Respondre

I d’això fet per un periodista de veritat que en dieu? societat.e-noticies.cat/la-catalunya-musulmana-64531.html

R

Ramon Estruch

Igualada

14 de maig 2012.22:19h

Respondre

Gran Anoiadiari! Ha quedat ben clar el que pensen a PXC. A la resta ens toca combatre-ho.

J

Juanjo

Vilanova del Camí

14 de maig 2012.20:31h

Respondre

Molt bé Hernando. Algú que parla amb collons i diu les coses clares. Un polític que transmet clarament el missatge de la gent obrera de bé i autòctona, dius el que pensa la gent del carrer però... Llegir més de cara a tothom i sense por.
No pateixis per el que et diguin ni per els insults, deixa que vagin fent publicitat. Es pensen que es dolenta, però jo crec més aviat tot el contrari.

T

Toni C.

Igualada

14 de maig 2012.18:07h

Respondre

Bé, això és la PXC. Feixisme és feixisme, i aquí teniu els seus arguments. Algú es pensava que eren una altra cosa? El temps posa a tothom en el seu lloc.
Interessant recull d’enllaços sobre... Llegir més qui són:

Sergio Serralvo s’ha declarat nazi
http://politica.e-noticies.cat/neonazis-a-plataforma-58247.html

Carlos Francisoud Araguas és un condemnat per TERRORISME
http://www.vozbcn.com/2011/05/09/71274/anglada-exterrorista-ultraderecha-badalona/

Daniél Ordóñez era bonehead
http://www.lavanguardia.com/politica/20110610/54167864850/el-lider-de-pxc-de-l-hospitalet-fue-detenido-en-1999-por-pertenecer-a-una-banda-skin.html

Santiago Royuela Samit condemnat per TERRORISTA
http://www.lavanguardia.com/politica/20110610/54167864850/el-lider-de-pxc-de-l-hospitalet-fue-detenido-en-1999-por-pertenecer-a-una-banda-skin.html

Albert Pericas Riu va apallizar gent
http://www.movimientocontralaintolerancia.com/html/Admin/verNoticia.asp?cod=1754&esBusq=True

Juan Carlos Fuentes Linares condemnat per XENOFÒBIA
http://politica.elpais.com/politica/2011/11/18/actualidad/1321615706_666193.html

D

Dani

igualada

14 de maig 2012.17:49h

Respondre

Molt be Robert gent valenta. Primer els de casa

P

Pubilla Jennifer

Igualada

14 de maig 2012.17:36h

Respondre

M’ha semblat veure els dos extrems en als comentaris que he llegit fins ara:

a) El bonisme: ”pobrets immigrants”
b) El racisme: ”fora immigrants”

Estaria bé, crec, valorar les coses en... Llegir més la seva justa mesura i tots plegats ens hauriem de posar en la pell de l’altre. Per això, ara, us explicaré el meu punt de vista: fins fa uns anys, jo també pensava que la multiculturalitat era riquesa, i segueixo pensant-ho; ara bé, no es poden deixar ultrapassar les normes de convivència en nom d’aquesta multiculturalitat. I sé del que parlo perquè des de fa 3 anys pateixo el veïnatge d’aquesta ”multiculturalitat” i no és agradable; parlo d’un pis amb pati, colindant al meu, on cada dia apareix porqueria diversa que llencen des de l’altre costat, on les pudors són a l’ordre del dia, i on no et pots dirigir a l’home de la casa quan fa una barbacoa i t’omple el teu pis de fum, ja que ells no es rebaixen a parlar amb les dones. Aixó (i molt més) és així, si més no al costat de casa meva. I vull fer constar que l’habitatge en qüestió ha canviat ja 5 cops d’inquilins, tots de la mateixa nacionalitat, i tots ells han mostrat el mateix comportament.
Crec que ha faltat valentia política en aplicar i fer acomplir les normatives cíviques des de bon principi, facilitant així l’aparició de partits xenòfobs, sobretot en àmbits locals. Ara a veure com ho fem...

T

Toni Cortès i Minguet

Igualada

14 de maig 2012.16:38h

Respondre

Felicito als editors i a la direcció d’anoiadiari per aquesta sincera i valenta editorial, que subscric de la primera fins a la darrera paraula.

Clar i català: són uns xenòfobs (tot i que, ai... Llegir més las!, no els agrada i els molesta que els qualifiquin o els descriguin així). Si odien als immigrants... per què els molesta que els anomenem ”xenòfobs”?! Jo no puc amb els ”quillos” (que no espanyols), ni amb els fatxes, ni amb els racistes, ni amb els xenòfobs... i no me n’amago.

xenòfob -a: adj. [LC] Que sent odi als estrangers.
Font: Diccionari de la Llengua Catalana (Institut d’estudis Catalans)

Tot i que, per a ells, això d’”estudis” i ”catalans”...

M

Maria

Igualada

14 de maig 2012.15:56h

Respondre

Comencem pensant que són diferents i ens prenen els recursos, després els podem posar en un barri separat perquè no molestin, tanquem el barri perquè els nostres fills no es contaminin.....i... Llegir més també podem prohibir els partits polítics que defensen els immigrants perquè no tenen raó. Us sona ?

T

Toni

Igualada

14 de maig 2012.15:20h

Respondre

El que s’ha de ser és molt ruc!, per retreure que una Editorial d’un diari no vagi signada, la Editorial d’un diari, és la opinió oficial d’aquest medi sobre un tema en concret, mai va... Llegir més signada. Plataformeros .... high level

Dit això, és una llàstima que hi hagi 900 persones a Igualada que hagin votat feixisme, o pseduofeixisme (reconegut per Anglada en càmera oculta a TV!), sapigan o no el que estan votant. A PxC es barreja el vot dels que saben perfectament que voten, i el que volen, i el vot de gent desesperada que ho està passant molt malament amb aquesta punyetera crisi, i amb una simplificació espectacular del problema han fet als inmigrants els culplables de tots els problemes.Res de nou sota el sol, ha passat per degràcia ha passat al llarg de tota la història humana.

Plataforma durarà tant i creixerà tant, com duri i sigui d’intensa la crisi econòmica, al temps.

J

Joan

Igualada

14 de maig 2012.15:11h

Respondre

No em sembla ben moderada la publicació de certs comentaris que falten el respecte a les persones, titllant d’ analfabets o simplement faltant a la veritat.
Tothom sap de sobres que de votants de... Llegir més PxC hi ha molts, no busquem excuses de qui escriu o deixa d’ escriure i deixeu que les persones s’ expressin lliurement i que cadascú digui el que pensa sense desviar-se del tema. Crec el nivell d’ alfabetisme d’ uns o d’ altres no és el que es jutja aquí, així com tampoc qui escriu. Us fa ràbia que la gent favorable a PxC es manifesti oi? Per què? Perquè pensen diferent a vosaltres, així que feu una reflexió i no prediqueu el que critiqueu però canviant-li el color.
I per cer no veig res de valent en aquest article ja que no està signat, només veig 100% clar el posicionament de l’ anoiadiari, tot i que jo ja el coneixia.

D

David

Igualada

14 de maig 2012.14:41h

Respondre

Miquel M. (comentari 13) no t’equivoquis... no hi ha hagut consigna per als militants... és el mateix que fa diversos comentaris (fixa’t en les faltes d’ortografia...). Això o els seus... Llegir més militants tenen el mateix nivell d’analfabetisme...

M

Miquel marí

Igualada

14 de maig 2012.14:30h

Respondre

Ja era hora! Algú no tè por i diu el que pensa d’aquesta gent de pxc, fins ara com la roda de premsa dels periodistes Grecs, tots drets i acollonits amb els racistes.

C

CAROLINA ALFONSO

14 de maig 2012.14:24h

Respondre

GENT, COM EL SR ANGLADA I EN ROBERT, ES LO QUE NECESSITA CATALUNYA. PERSONES QUE DIUEN LO QUE MOLTS DE NOSALTRES PENSEM I DESITJEM. AVUI I SEMPRE. PxC.

E

Ester Vich

Igualada

14 de maig 2012.14:21h

Respondre

Gran editorial d’aquest diari. Felicitats per parlar clar. Denunciem els xenofobs!

M

Marc Martin

14 de maig 2012.14:17h

Respondre

És pot sapiguer publicament qui signa aquest comentari???
Perque es molt fàcil criticar desde l’ombra...penós!!!! Com tot el que passa a Igualada...,on tanquen tots els negocis nacionals i... Llegir més només s’obren paquis,xinos etc
Els que ddefensen al publicista deuen ser els que cobren darrera una ONG oi?

O

Oscar Sala

Igualada

14 de maig 2012.14:16h

Respondre

És una vergonya que un personatge com aquest sigui regidor de la meva ciutat, això comença així i a Grecia ja són al parlament.

S

Susanna Pla

Igualada

14 de maig 2012.14:05h

Respondre

El que veig és que la persona que ha fet aquest article no el signa, tot un covard. Potser fa bé i tot de no dir qui és. Valentes plumes...

R

Ricard

Terrassa

14 de maig 2012.13:59h

Respondre

Robert Hernando és un valent. Tothom sabem que no podem mantenir a tants immigrants ilegals. PRIMER ELS DE CASA! VISCA EN ROBERT I CVISCA PXC!

M

Miquel M.

Igualada

14 de maig 2012.13:53h

Respondre

Ui, ja veig pels comentaris que els de PxC han passat consigna als seus militants que defensin Hernando, tots segueixen l’argumentari...

M

Montse L

IGD

14 de maig 2012.13:51h

Respondre

Ja n’hi ha prou de sembrar l’odi, sr Hernando. En aquesta ciutat i en aquest país hem treballat molt per aconseguir la cohesió social que ara vostè vol trencar. No difongui mentides ni... Llegir més llegendes urbanes i col·labori amb la integració dels nouvinguts, que és el qeu hauríem de fer tots.

A

Albert

Igualada

14 de maig 2012.13:50h

Respondre

El que és una vergonya és que el medi digital de referència de la comarca es posicioni d’ aquesta manera contra un regidor de l’ ajuntament d’ Igualada. Al qual partit ja feu prou boicot i... Llegir més intenteu treure només les coses ”dolentes” i calleu la boca quan intenten fer alguna cosa bona per Igualada i l’ ajuntament li rebutja.
Si haguessiu de fer una editorial per cada ”barbaritat” que fa o diu un dels regidors de la nostra ciutat en tindrieu 10 cada dia, però només interessa atacar a PxC.
No el vaig votar a les últimes municipals però cada cop ho tinc més clar, Força Hernando.

J

Jaume

Igualada

14 de maig 2012.13:42h

Respondre

I per què no feu editorials cada vegada que un regidor digui algo dolent???

Visca l’ Hernando! Qui de veritat segueixi la política municipal sabrà la feina que està fent o intenta fer per... Llegir més Igualada i pensarà per si mateix.

Endavant PxC,necessaria a Igualada.

J

Joan

Igualada

14 de maig 2012.13:38h

Respondre

El que és uan vergonya és aquest atac directe cap a un regidor de la ciutat d’ Igualada i la falta de respecte als més de 900 Igualdins/Igualadines que el van votar.

J

Julius

14 de maig 2012.13:36h

Respondre

Com membre de PxC un article com aquest només en produeix un efecte, Robert Hernando diu el que pensa i mereix tot el nostre recolçament. Visca PxC, Visca Robert Hernando. I al articulista...un... Llegir més ”valium”

M

Marcos

14 de maig 2012.13:33h

Respondre

Me parece muy bien las opiniones de cada uno, lo que no puede ser tampoco es que tu respondas de esta manera un regidor que como dices ha recibido 924 votos y representa por lo tanto a esos... Llegir més habitantes. Un poco de respeto por favor que estamos hablando de un regidor, si no gusta no lo votes o escribe articulos sin faltar al respeto o si no no te quejes si lo faltan otros.

M

MIREIA ESCUER

OLESA DE MONTSERRAT

14 de maig 2012.13:30h

Respondre

EL QUE ES VERGONYÓS ES QUE UN DIARI NO SIGUI IMPARCIAL I NEUTRE,EL QUE HA DE FER ES LIMITARSE A DIR LA OPINIÓ DELS ENTREVISTATS I DE LA GENT DEL POBLE.
ES VERGONYÓS TENIR A TEVA SOGRE MORINTSE DE... Llegir més CANCER EN UNA UCRI ON SOL PODEM PASAR DE UN EN UN,A 8 MARROQUINS AMB PODOR A MERDA EN UN HOSPITAL FENT CHIBARRI I NINGU SENSE DIR RES.
EL QUE ES VERGONYÓS ES QUE ENTRIN EN ESPAÑA SENSE CAP CONTROL SANITARI
EL QUE ES VERGONYÓS ES VEURE COM VENEN HACHIS Y PORTEN ROBA DE MARCA
EL QUE ES VERGONYÓS ES QUE DISPOSIN DE TARJETA SANITARIA SENSE TENIR COTITZACIÓ
VERGONYOS ES ANAR A CORREOS Y TROBARTE CUA PER VEURE CON ENVIEN ELS NOSTRES MEDICAMENTS
EL QUE ES VERGONYÓS ES QUE TREBALLI 12 HORES JO 12H EL MEU MARIT I NO POGUEM PERMITIRNOS EL LUXE DE TENIR UN FILL
EL QUE ES VERGONYÓS ES QUE UTILITZIN ESCOLES PER FER RAMADÀ
AIXO NO ES RACISME ES UNA REALITAT

J

Juan Carles

Odena

14 de maig 2012.13:17h

Respondre

Bueno, a Vic a Anglada el van votar més de 3000 persones té 5 regidors i diu coses molt pitjors que aquestes, per desgracia es el que tenim a Europa ara.

M

Marc Martin

14 de maig 2012.13:16h

Respondre

On es la llibertat d’expressió???? Crec que tothom té dret de dir el que pensa... Si no es així vosté tampoc pot escriure el que pensa i calli com fa tothom
Jo sóc votant i crec que el sr.... Llegir més Hernando no està dient res que no sigui cert... Potser vosté es votant del PP??? Doncs a mi em dol pagar la sanitat Per. Dos llocs publica u privada pagar una educació nefasta i plena de mancances u que d’aixó només s’aprofitin els rics del PP i els inmigrants

J

Javi P.

14 de maig 2012.13:14h

Respondre

Molt ben dit Robert! Primer els de casa!!

J

Joan

Igualada

14 de maig 2012.13:07h

Respondre

El que és una vergonya és aquest atac directe a un regidor d’ Igualada i als més de 900 Igualadins e Igualadines que l’ han votat.

P

Pere

Igualada

14 de maig 2012.12:55h

Respondre

Jo vaig votar PxC i estic completament d’acord amb l’article del Robert Hernando i molt content de la seva feina, sóc igualadí i es la meva opinió.

T

Taula per la Cohesió Social

La Conca d'Òdena

14 de maig 2012.12:25h

Respondre

Des de la Taula per la Cohesió Social condemnem aquestes paraules i pensem que fets com aquests fan que sigui necessari replantejar-nos quin és el tracte que es dona als mitjans de comunicació... Llegir més sobre el col·lectiu de persones immigrades, fins a quin punt és lícit fer ressò de segons quines paraules, i quin efecte té a posteriori sobre la societat.

Es per això que ens reafirmem amb la nostra tasca, i us invitem el proper 19 de Maig a les 11 del matí a la Sala de Socis de l’Ateneu Igualadí, al Debat ”Com aborden la diversitat cultural els mitjans de comunicació de l’Anoia?” per parlar de tot plegat.

http://blogs.anoiadiari.cat/taulacohesiosocial/blog/2137/com-aborden-la-diversitat-cultural-els-mitjans-de-comunicacio

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.