//Plugins sense CDN ?>
L'organització de BSTIM presenta la nova imatge i ha anunciat les dates de la tercera edició: 22 i 23 de febrer de 2017. L'estimació econòmica de la facturació generada gràcies a les dues primeres edicions de la fira supera els 4 milions d'euros. El cartell de la Fira, inspirat en Star Wars.
L'organització de la fira de producció tèxtil BSTIM ha anunciat la tercera edició, que es farà al recinte modernista de l'Escorxador d'Igualada i que tindrà lloc els dies 22 i 23 de febrer, unes dates idònies per al sector de la moda ja que és el període que les marques aprofiten per efectuar les comandes per a la següent temporada. La presentació, que reunia a la regidora i primera tinent d'alcalde Àngels Chacón, el president de Fagepi, Joan Gabarró, i el president de Fira d'Igualada, servia per fer una declaració d'intencions pel BSTIM 2017. Amb ambició. Gabarró apunta que la projecció exterior torna a ser l'objectiu i en aquest cas fer forat en els mercats espanyol i portuguès.
Per això, BSTIM ha firmat acords amb altres fires d'aquests països de reciprocitat, a fi de tenir presència a les altres mostres. Sobre l'orientació de l'edició vinent, serà la promoció de la moda quilòmetre zero, és a dir, aquella moda que "es dissenya i fabrica en proximitat i que, per tant, és molt més respectuosa amb criteris socials i mediambientals que no pas aquella que es produeix en d'altres indrets del món". Per tal de fer pedagogia de la moda quilòmetre zero i els seus avantatges, en el marc de la Fira s'organitzaran diverses xerrades i seminaris.
Per al 2017 l'organització convidarà distribuïdors amb alta capacitat de compra i es programaran diverses reunions comercials amb els expositors per tal que els contactes
siguin de qualitat i s'augmenti així el número de comandes. BSTIM ja ha deixat 4 milions d'euros a les empreses expositores. En cada una de les dues edicions anteriors, la Fira de producció tèxtil BSTIM ha aconseguit aplegar a Igualada més de seixanta productors tèxtils i 1.400 visitants. Els compradors de marques de moda importants com Grup Inditex, Desigual, El Corte Inglés, Lacoste, Cortefiel o Loewe han estat presents en les edicions anteriors de BSTIM.
La moda sostenible, una tendència a l'alça
La Moda sostenible és aquella que des del seu disseny a la seva comercialització i consum, té en compte els impactes socials i mediambientals que genera. El consum de proximitat és una tendència que agafa força en l'economia mundial i europea, i que es vincula a la Moda sostenible. En aquest sentit, ja que els expositors de BSTIM són empreses principalment catalanes o estatals, compleixen les normes socials i mediambientals regulades per la Unió Europea, les més avançades del món. Els organitzadors han volgut remarcar també que la pròpia Fira utilitza materials reciclables en la seva producció d'espais pels expositors i materials del recinte firal. Així mateix, els
consums de materials i productes de la pròpia Fira corresponen a proveïdors de proximitat.
Quina sort tenen algunes....i alguns, que el vestir, els i surt gratis!!!!!
el sr ramon.
rambles (Igualada)
8 de setembre 2016.19:23h
Entre el calçotets de Punto Blanco, els jerseis (per cert ,mol ”guapos”) del Sr Gabarro, i els texans originals de marca, que sol porta el nostre estimat lider, axó es xauxa!!!!!
pep
9 de setembre 2016.20:22h
Sr Ramon, es deixa, les esportives, de colorets, marca Munich, que solen portar, el figurin i el cunyat!!!