TORNAR

Els alumnes del Joan Maragall descobreixen Gaudí

En una visita al al Parc Güell de Barcelona

ensenyament
Dimecres, 9 març 2016. 13:48. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La setmana passada, concretament el dia 24 de febrer, els nens i nenes de 3r de l'escola Joan Maragall de Vilanova del Camí van anar d'excursió a Barcelona per a visitar el Parc Güell. La visita estava emmarcada dins el treball monogràfic d'aquest curs que, lligat amb el tema "EL MÓN DE L'ART" que es treballa a tots els nivells de l'escola, i ha endinsat els escolars de tercer curs en el món de l'arquitectura d'Antoni Gaudí. 

Va ser una visita molt interessant. Un guia els va acompanyar explicant cadascuna de les parts del Parc, relacionant el que havien llegit o descobert a l’aula amb el que anaven veient en el moment de la visita. Així, van poder veure de ben a prop la tècnica del trencadís, els més de 100 metres de banc ondulat, la Sala Hipòstila, el drac, les cases del Parc, les columnes del viaducte... I van quedar sorpresos pensant que tot plegat havia de ser una urbanització però que finalment no va tirar endavant. 

Els alumnes del centre vilanoví, amb una de les creacions de GaudíAbans de sortir de Barcelona per enfilar el camí cap a l'escola, van fer una passada ràpida pel passeig de Gràcia per veure un moment les façanes de la casa Batlló i la Casa Milà (La Pedrera) també obra de l'arquitecte Antoni Gaudí. Mentre hi anaven, també entre carrers, van poder veure les torres de La Sagrada Família, que ell va deixar només començada.

La sortida els va agradar tant que es van quedar amb ganes de tornar-hi ben aviat. Des de l’escola animen a pares i mares a fer la visita perquè tindran uns bons guies en els seus propis fills.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.