TORNAR

Finalitza amb èxit el projecte Valors en l'esport

El passat 12 d’abril es van organitzar diverses proves atlètiques per tancar aquesta iniciativa en la qual han participat els alumnes dels PFI d’Igualada i l’Anoia Sud

ensenyament
Diumenge, 22 abril 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El projecte Valors en l’Esport va celebrar la seva cloenda el passat dia 12 d’abril. Els alumnes dels PFI- Pla de Transició al Treball d’Igualada i l’Anoia Sud van competir en diverses proves atlètiques a l’Estadi Atlètic d’Igualada amb la col·laboració dels estudiants de primer cicle de GS d’Esports de l’institut Milà i Fontanals.

En les instal·lacions del centre educatiu, dues alumnes del 2n curs de GS d’Esports van preparar una coreografia de zumba mentre un grup de joves disputaven un partit de futbol sala.

L’acte de tancament va comptar amb la presència de regidors i altres representants dels municipis de la comarca, entre els quals hi havia el regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Piera, Josep Maria Rosell. També hi va ser present el coordinador general dels PTT, Jaume Hill. Durant la celebració, es va recordar com s’havien treballat els valors en l’esport a l’aula i es va mostrar un audiovisual que resumia la primera trobada, que es va celebrar el passat 1 de març. Les autoritats van aprofitar l’ocasió per felicitar l’alumnat i animar-los a continuar amb esforç i constància per assolir els seus objectius personals i professionals.

Tots els participants van rebre uns petits obsequis elaborats per ells mateixos com medalles, diplomes, clauers i unes corones de llorer que van rebre els guanyadors de les diverses competicions. La cloenda va finalitzar amb un petit refrigeri per a tots els assistents.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.