TORNAR

El Torneig de Tennis Taula es consolida dins el calendari nadalenc

Hi van participar centres educatius i clubs de la comarca

esports
Dimecres, 17 desembre 2025. 03:00. Dolors Martí Fernández.

Dissabte passat, el Complex Esportiu Les Comes d’Igualada va acollir el Torneig de Nadal de Tennis Taula Escolar i Popular, que es consolida com una cita de referència dins el calendari esportiu nadalenc, i que va reunir palistes de totes les edats, des de categoria prebenjamí fins a sènior.

El torneig va permetre compartir espai a participants escolars i populars, amb una destacada participació de centres educatius i clubs de la comarca. El públic va gaudir d’enfrontaments molt competits i d’un ambient molt animat.

Pel que fa als resultats, els guanyadors per categories van ser: en prebenjamí masculí, Lionel Pallarès (Escola Mowgli). En benjamí masculí, Gerard Garriga (Escola Mowgli) i en benjamí femení, Carla Baraldés (Escola Marta Mata). En aleví masculí, Èric Rivero (Escola Jesús Maria). En infantil masculí, Dani Mata (Institut Badia i Margarit) i en infantil femení, Leire López (Institut de Masquefa). En cadet masculí, Andy Ortiz (Institut Pla de les Moreres). En juvenil masculí, Guillem Lacasa (Institut Milà i Fontanals). En sèniors es van imposar Jordi

Tots els resultats i classificacions, així com el recull fotogràfic, es poden consultar a https://tuit.cat/DvAL7.

La propera competició de tennis taula serà el Campionat Comarcal, que es disputarà en tres jornades repartides entre els mesos de març i abril. Més informació a https://tuit.cat/v34vP.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.