//Plugins sense CDN ?>
El Bread & Butter de Berlín, que començarà el proper 19 de gener, és l'escenari escollit per Buff per al llançament internacional de la col·lecció 2011-2012. Així, els nous Buff es podran trobar a partir de la tardor vinent a les botigues de diversos països europeus i als Estats Units. També en establiments de l'Estat espanyol, on actualment ja es poden comprar tubulars d'aquesta nova col·lecció. A més, diversos dissenys també es poden comprar a la botiga en línia.
La nova aposta de Buff s'estrenarà amb tres estils diferenciats: lifestyle (colorista, juvenil i desenfadat), varsity (elegant i versàtil) i indie (sofisticat i original).
Un pas més
Amb aquest llançament internacional, Buff consolidarà encara més la seva presència als mercats exteriors —una presència que tenen, tant a Europa com els Estats Units i Àsia, des de fa ja diversos anys. És precisament aquesta aposta exterior el que fa que la firma igualadina pugui atenuar els efectes de la crisi econòmica: en el seu cas el 80% de la facturació és a fora de l'Estat espanyol i, de fet, les previsions apunten que es tancarà l'any amb aproximadament un 10% de creixement.