TORNAR

Buff prepara el llançament internacional de la seva col·lecció de moda

La presentarà a la prestigiosa Bread & Butter de Berlín, el proper gener

Dijous, 23 desembre 2010. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La firma igualadina, que ja va anunciar el passat mes de gener que faria un pas endavant en el món de la moda, treballa aquests dies per a la presentació internacional de la col·lecció. Els tubulars Buff, fins ara pràcticament només relacionats amb el món de l'esport, es converteixen a partir d'ara en peces de moda, en un complement ple d'estil.

El Bread & Butter de Berlín, que començarà el proper 19 de gener, és l'escenari escollit per Buff per al llançament internacional de la col·lecció 2011-2012. Així, els nous Buff es podran trobar a partir de la tardor vinent a les botigues de diversos països europeus i als Estats Units. També en establiments de l'Estat espanyol, on actualment ja es poden comprar tubulars d'aquesta nova col·lecció. A més, diversos dissenys també es poden comprar a la botiga en línia.

La nova aposta de Buff s'estrenarà amb tres estils diferenciats: lifestyle (colorista, juvenil i desenfadat), varsity (elegant i versàtil) i indie (sofisticat i original).

Un pas més

Amb aquest llançament internacional, Buff consolidarà encara més la seva presència als mercats exteriors —una presència que tenen, tant a Europa com els Estats Units i Àsia, des de fa ja diversos anys. És precisament aquesta aposta exterior el que fa que la firma igualadina pugui atenuar els efectes de la crisi econòmica: en el seu cas el 80% de la facturació és a fora de l'Estat espanyol i, de fet, les previsions apunten que es tancarà l'any amb aproximadament un 10% de creixement.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.