//Plugins sense CDN ?>
Fa anys una campanya publicitària es preguntava "A què fan olor els núvols". Difícil d'explicar, com també ho és transmetre amb paraules o imatges a què fa olor un perfum. Però imprescindible, ja que la compra d'un nou perfum respon sempre a un impuls i aconseguir ser l'escollit d'entre la immensa oferta depèn en gran manera de la idea que sobre ell transmetin les imatges de la publicitat i l'envàs. Per això els publicistes posen tota la seva imaginació en definir a quin tipus de persona concreta es dirigeix una determinada fragància, exaltant els valors que li són associats.
Aquesta identificació entre una aroma i una persona també està en la ment del perfumista quan crea una fragància. Encara que pugui resultar estrany, actualment els perfums es creen partint d'una idea o un concepte, elaborat gairebé sempre pels departaments de màrqueting de les empreses en funció dels nínxols de mercat al qual van destinats. Un cop es té el nom, la imatge i fins i tot la persona que va a personificar aquesta fragància, s'elabora el perfum. Com si fos un vestit a mida de cada personalitat.
Ara bé, la teva forma de ser i personalitat té molt a veure amb el tipus de fragància que et va. Regularment les persones que són d'una manera específica tendeixen a triar cert tipus d'aroma. Aquests són alguns que són els més recomanables segons la teva personalitat.
Extrovertida
Per a gent dinàmica i decidida, les aromes que millor s'acomoden són els florals, els aromes frescos, l'espígol i els cítrics.
Introvertida
A les persones reservades els va molt bé les fragàncies orientals. El seu món és pur misteri i els apunts orientals els que millor els sentin ...