TORNAR

La primera jornada del Rec.011 atrau milers de visites a dins d'una quarantena d'espais

Botigues plenes des de primera hora del matí

gent
Dijous, 4 juny 2015. 03:00. Francesc Vilaprinyó i Albareda.
D'un cop d'ull

A les 10 del matí començava la dotzena edició de les Rec.0 Experimental Stores d'Igualada. Milers de persones van passejar, comprar i badar entorn les 43 botigues efímeres que acullen una setantena de marques. Es confia a repetir o augmentar les xifres de visitants de les darreres cites

El Rec.011 va estrenar-se ahir amb els ingredients habituals: molts visitants, cues en algunes de les marques, descomptes i animació. El circuit d'estiu del Rec.0, que dibuixa un rectangle buit entorn els carrers de la Creueta, el Rec i del Sol, amb l'entrada a la vella adoberia Martí Enrich va estar molt transitat durant la jornada, com també l'apèndix que porta fins al Pati Vila, on hi ha Buff i una de les grans novetats d'aquest Rec.011, Adidas. Roba d'estiu, però també llençols i el calçat esportiu, entre allò més buscat. Tot es va conjuminar des del matí perquè l'ambient fos excepcional, en primer lloc, amb un sol radiant, que va acompanyar fins a mitja tarda, i en tot moment bon temps. Els fanàtics de les marques no es van fer esperar. De fet, alguns ja pul·lulaven pel Rec a les 9 del matí, una hora abans d'obrir.

L'espai Sita Murt, sempre pleEn aquest primer matí ja va tenir lloc la primera de les xerrades, en aquest cas sobre l'street food, que és una de les novetats que ha incorporat l'organització en aquestes darreres edicions. El Rec Street Food, un festival gastronòmic amb els camions, 'food trucks', és un dels hams per portar a públics diferents, amb nous perfils, al cor del Rec. Des de mig matí, els 'habitants' dels camions estaven ja confeccionant els seus plats. N'hi ha 25, amb nous espais també perquè els seus clients s'asseguin (preferiblement a l'ombra) per degustar els productes. A més de la restauració, hi ha atraccions curioses també, com la piscina de boles, situada a la part nord del carrer Joan Mercader. Es grava a tots aquells que s'hi llancin en 'slow motion'. 

Ricard Vila, de l'organització, afirma que "el dia d'arrencada sempre funciona bé i ho estem veient. A més, fa bon temps". Pel perfil dels compradors, entén que "cadascú cerca les seves marques. Hi ha qui confia en la marca de tota la vida, altres que van a trobar peces especials". El circuit -més llarg- serveix "per fer passejar més i que la gent es bronzegi" ironitza "però també per encabir  més marques". Les cues, les clàssiques, "a Desigual, a Levi's", també a Hakei, una de les novetats. Aconsella que "és millor comprar el primer dia, però també es reposiciona el dijous". 

 


1 Comentaris

A

Anna

4 de juny 2015.16:15h

Respondre

Una bona notícia per la ciutat. Gineret el Gris on ets ?

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.