//Plugins sense CDN ?>
El director general d'Infraestructures de Mobilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat, Xavier Flores, acompanyat de diversos tècnics del departament, es va reunir amb els regidors i regidores de l'Ajuntament de Vallbona d'Anoia per analitzar in situ el projecte de la variant de la B-224.
El projecte es troba actualment en fase de redacció i s'espera poder licitar les obres l'any 2022, perquè es puguin començar i completar l'any 2023.
El projecte, valorat amb un pressupost aproximat de 15 milions d'euros, preveu que la variant de Vallbona d'Anoia comenci a l'inici de la B-224 (a l'enllaç amb la C-15/Eix Diagonal) i el quilòmetre 6,8 de la B-224, de manera que s'alliberi el nucli urbà de Vallbona del trànsit que passa per la travessera. El projecte tindrà continuïtat amb el de la variant de Piera.
La B-224 pertany a la xarxa bàsica de carreteres de la Generalitat i discorre entre Vallbona i Martorell unint altres municipis com Piera, Masquefa, Sant Llorenç d'Hortons i Sant Esteve Sesrovires. En funció del tram, registra trànsits entre els 7.000, els 13.000 i els 29.000 vehicles diaris.