//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 15 maig 2015. 11:00
Aquesta tarda, a partir de 2/4 de 7, la Plaça de l'Ajuntament serà escenari d'una concentració de partits de tota la comarca. La convoca Unitat Contra el Feixisme i Racisme de l'Anoia amb el lema #novotisfeixisme
Dijous, 14 maig 2015. 03:00
La candidatura PxC va enganxar un cartell electoral a l'únic plafó que la Junta Electoral d'Igualada va atorgar a la candidatura Decidim per desenvolupar-hi l'acte d'inici de campanya. Respecte aquesta acció, la candidatura encapçalada per Dario Castañé, va redactar un manifest denunciant la candidatura encapçalada per Robert Hernando. Aquest dimecres la JEZ Igualada ha estimat la denúncia requerint a PxC que retiri el cartell.
Les estàtues d'Atlas, sota el lema "la clau de la convivència, la tens tu", han presenciat la presentació de la candidatura de Decidim Igualada, que ha comptat amb la presència de la coordinadora nacional d'ICV-EUiA, Dolors Camats i amb els membres de la candidatura que encapçala Dario Castañé. Camats ha encoratjat a la formació a assumir compromisos de treball, responsabilitat i generositat. Castañé, per la seva banda, ha assegurat que han entrat a la cursa electoral per oferir un model de ciutat on primer siguin les persones.
Dimecres, 13 maig 2015. 03:00
Amb les escales mecàniques de fons, Jordi Riba, candidat que encapçala la llista del PSC a Igualada ha exposat aquest dimarts les principals propostes del programa electoral d'urbanisme. La formació defensa la necessitat de crear un POUM en acord amb la Conca d'Òdena, la rehabilitació d'habitatges i la creació d'habitatges de lloguer social i la creació d'un pla d'usos de potenciació de comerços locals.
El conseller d'interior de la Generalitat de Catalunya, Ramon Espadaler, va donar suport la candidatura de CiU de Piera que encapçala Josep Llopart. En l’acte de presentació de la candidatura, també hi van intervenir els candidats, Maite Guzmán, Vanesa Fernández-Arroyo i Josep M. Rosell i el president la JNC, Xavier Almenara.
La Unitat Contra el Feixisme i el Racisme ha impulsat una declaració de les candidatures contra el feixisme i la xenofòbia. El grup local a l'Anoia d'UCFR se suma a aquesta acció i organitza una concentració divendres 15 de maig a les 2/4 de 7 a la plaça de l'Ajuntament d'Igualada, sota el lema #NoVotisFeixisme #NoVotisPxC
La formació republicana a la Pobla de Claramunt va dur a terme aquest dissabte, una sortida per presentar el projecte de creació de Rutes Verdes al municipi. La sortida també va contribuir a netejar el pont i aqüeducte vell. El proper diumenge, la candidatura presenta el programa electoral amb una llista àmpliament renovada.
Dimarts, 12 maig 2015. 13:00
Ja en plena campanya electoral, els Socialistes d'Igualada han volgut remarcar les obres que van encetar durant el seu mandat amb ICV-EUiA i que s'han finalitzat aquests darrers quatre anys. Assenyalen que "ERC i CiU han aprofitat la nostra herència"
Dimarts, 12 maig 2015. 03:00
Aquest dilluns al vespre l'emissora municipal ha ofert el debat de candidats a les properes eleccions municipals del 24 de maig. Els 8 caps de llista van debatre sobre urbanisme, recuperació econòmica i àmbit social. Al mateix temps, van explicar per què es presenten a les eleccions i quin model de ciutat volen
La Candidatura d'Unitat Popular d'Igualada ha donat a conèixer les seves propostes en matèria d'urbanisme i medi ambient, en les que es ressalta la necessitat de "hi hagi transparència en el procés de confecció del nou pla urbanístic i que es votin les propostes"