//Plugins sense CDN ?>
En quatre dies es produirà el ple de la moció de censura a Piera. El portaveu del PSC a l'Ajuntament, Javier Perellón, explica a AnoiaDiari que la coalició que es forma "té com a objectiu resoldre el bloqueig actual".
En declaracions a AnoiaDiari, el portaveu socialista de Piera, Javier Perellón, comenta que "un pacte de govern entre forces prou diferents com Junts (PDeCAT), PSC i Ara és Demà ve forçat per les circumstàncies. L'espurna per fer la moció ha vingut per les denúncies a Antifrau i la Fiscalia -que va fer la secretària de l'Ajuntament-, però els motius de fons vénen de molt més enllà". El batlle Jordi Madrid (ERC) ja va anunciar la dimissió. Aquest divendres, es farà efectiva i també la moció de censura. Una moció que donarà l'alcaldia a Josep Llopart (Junts per Piera). Junts va ser tercera força a les eleccions, amb quatre regidors, mentre que el PSC va sumar quatre regidors, però va tenir més vots. Amb tot, Perellón assegura que "cedim l'alcaldia a Llopart perquè no és el nostre objectiu, sinó acabar amb la problemàtica actual d'enfrontaments i manca de serveis al ciutadà".
Perellón assenyala que "amb l'actual batlle veiem una manca de planificació en les polítiques i com no s'executen pressupostos. No entenem que es presumeixi d'un romanent, quan s'hauria d'invertir aquests diners en serveis als ciutadans i als barris de Piera. Per això, l'alcaldia tant ens fa, fem un canvi de govern per canviar també la dinàmica. La situació era insostenible. Ho sospitàvem i ho anàvem veient amb les discussions internes entre els socis, durant les comissions".
La B-224, una prioritat
Perellón i el PSC tornaran al govern pierenc nou anys i mig després. De fet, ell va ser regidor durant la primera etapa de Jordi Madrid com a batlle, quan es van repartir l'alcaldia amb la socialista Fina Altarriba (2007-2011). El socialista remarca que "en aquella època ja vam fer pressió perquè es fes la variant dels Hostalets de Pierola i es va inaugurar -el 2010-. Ara, ens cal la reforma urgent de la B-224. Hi ha un increment molt important de vehicles perquè a la zona s'hi ha instal·lat la logística i això suposa molts accidents. Tenim una mortalitat molt gran i cal actuar. I també pressionar a l'estat perquè avanci amb el Quart Cinturó.