//Plugins sense CDN ?>
El comerç de la Conca d'Òdena s'ha d'adaptar a la nova realitat, també després d'un confinament perimetral que el va perjudicar molt greument. Els ajuntaments plantegen ara una formació perquè el petit comerç no només sobrevisqui a la nova conjuntura, sinó que esdevingui més competitiu.
Sota el paraigües de Conca Comerç, els botiguers i establiments dels municipis del territori més afectat pel confinament impulsen també activitats de formació, amb el suport dels ajuntaments. Una de les primeres iniciatives adreçades als comerciants és la conferència en línia que s'ha organitzat per a aquest dijous a les 4 de la tarda, en què Roger Bascones, fundador i transpersonal coach de GoNature i docent de CEINA, oferirà informacions i reflexions sobre l'adaptació i l'evolució cap a un nou model de comerç.
L'expert plantejarà la situació actual i de com afecta el comerç per després "analitzar quines són les fortaleses davant de les grans superfícies i les noves maneres de relacionar-nos amb el client, és a dir, cara a cara o a través de plataformes digitals". Els comerços físics són els responsables "que el servei sigui bo i la compra sigui memorable, i això és el que busquen els consumidors quan van a una botiga".
La xerrada de dijous es podrà seguir a través del web http://ves.cat/etp8. La iniciativa s'afegeix a la campanya de suport al comerç local, que ha arrencat amb l'eslògan "Ara més que mai", per donar visibilitat i reconeixement als comerços de serveis essencials que aquests dies treballen incansablement per garantir la subsistència de la major de la ciutadania en un moment de màxima excepcionalitat. La campanya tindrà continuïtat després de l'aixecament de l'estat d'alarma, quan es decreti, sinó que tindrà continuïtat quan tots els comerços puguin reprendre la seva activitat. La segona fase de la campanya portarà l'eslògan "Ara més que mai, jo compro a casa" i inclourà noves accions de difusió.