TORNAR

16 joves treballaran per millorar l’entorn del riu al barri del Rec

Fes-t'ho jove combina treball i lleure

societat
Dimecres, 13 juliol 2011. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest dilluns va donar el tret de sortida de l’activitat ‘Fes-t’ho jove’ que per segon any consecutiu pretén oferir al joves de la ciutat l’oportunitat de participar en camps de treball per rehabilitar una zona de la ciutat, en aquest cas l’entorn del riu al barri del Rec. D’aquesta manera, un total de 16 joves combinaran durant aquest mes de juliol activitats de lleure amb el treball social per a la ciutat.

El mur a punt per ser pintat de nou

El primer dia de treball

Les tasques que duran a terme els joves d’entre 14 i 17 anys que han optat pels camps de treball a la ciutat són de neteja del riu i de pintar un mural gegant en una de els parets que actualment es troba ple de graffitis i que dóna una mala imatge de l’entorn natural.

Aquest és el segon any que la Kaserna ofereix una activitat d’aquest estil, l’estiu passat es va optar per treballar a l’altra banda de la ciutat, a l’antiga carretera de les guixeres. Segons Esteve Martí, coordinador de l’activitat, les tasques de recuperació s’acorden prèviament amb els tècnics de l’Ajuntament i l’any passat l’activitat estiuenca va superar amb escreix les expectatives plantejades.

Durant els dies que dura l’activitat, els joves combinen treball amb lleure i per això s’organitzen activitats i sortides. Esteve Martí explica que el fet de poder participar en una tasca social de recuperació de l’entorn ha animat a alguns dels participants, d’altres s’han sentit atrets pel pac jove 3 setmanes d’activitats que va iniciar amb el curs de pre-monitors i continua amb aquesta activitat.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.