TORNAR

L’Anoia del Camp a la Taula estrena perfils a les xarxes socials

El projecte està impulsat pel Consell Comarcal de l’Anoia i la Diputació de Barcelona

societat
Dimecres, 27 novembre 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El Consell Comarcal de l’Anoia, en el marc de la Xarxa de Productes de la Terra, impulsat per la Diputació de Barcelona, treballa des de fa anys per la promoció del consum de productes i artesania alimentària de proximitat. Així, l’Anoia del Camp a la Taula és un projecte per donar suport al teixit empresarial dels productes alimentaris locals i de qualitat, una iniciativa que compta amb quasi un centenar de membres adherits.

Com a novetat, la iniciativa enceta un nou espai a les xarxes socials, amb la voluntat d’arribar a més persones interessades i donar a conèixer els aliments produïts, elaborats o transformats a la comarca per petits i mitjans empresaris. Les pàgines de facebook i twitter serviran per apropar els productes, les receptes, els artesans i els establiments de restauració vinculats amb l’Anoia del Camp a la Taula. Alhora, també es compartiran continguts vinculats amb els aliments de cada temporada i les receptes creades pels restaurants de la comarca que cuinen amb productes de proximitat.

Per altra banda, el calendari del 2014 de l’Anoia del Camp a la Taula es tornarà a editar, un element gràfic que es consolida dintre d’aquest projecte del Consell Comarcal de l’Anoia.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.