TORNAR

Amb l’espectacle La llum de Nadal, a Montbui, arribada dels Patges Hammend i Alika

Se’n faran dues sessions

societat
Dijous, 18 desembre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

El gruix d’activitats de la Festa de Reis començarà aquest dissabte amb l’arribada del Patge Hammend i la Patgessa Alika a Mont-Àgora, amb dues sessions de l’espectacle La llum de Nadal (a les  5 i a les 7 de la tarda), seguides del recorregut dels emissaris reials pels carrers del municipi al vespre.

El dia 28 de desembre, grans i petits podran lliurar les seves cartes als Patges Reials tant al Nucli Urbà, a Mont-Àgora, com al Nucli Antic, amb l’arribada del Patge Faruk a l’Ateneu Cultural i Recreatiu.

La matinada de l’1 de gener tindrà lloc la tradicional Festa/Revetlla de Cap d’Any a la Sala Auditori de Mont-Àgora, amb música i ambient festiu per donar la benvinguda al nou any.

Pel que fa als Reis d’Orient, els dies 2 i 3 de gener es durà a terme la recollida de paquets per a la cavalcada a Mont-Àgora. El moment més esperat arribarà el diumenge 5 de gener, a partir de les 6 de la tarda, amb l’arribada en globus de Ses Majestats Melcior, Gaspar i Baltasar al Passeig Catalunya, la cavalcada pels carrers del municipi i el posterior lliurament de regals als domicilis. Aquell mateix vespre, a partir de 2/4 de 8 del vespre, els Reis d’Orient arribaran també al Nucli Antic, amb recorregut fins a l’Església Parroquial, en un acte organitzat per la Comissió de Reis del Nucli Antic.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.