//Plugins sense CDN ?>
Les dependències d'IG-Nova Tecnoespai acolliran aquests propers mesos activitats de foment de l'emprenedoria que organitza el Departament de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Igualada. Es tracta de dos cursos de vuit hores i un de sis hores, dedicats a emprenedors que volen ampliar perspectives de negoci.
L'Ajuntament d'Igualada, amb el suport de la Xarxa Anoia Emprèn i la col·laboració de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic de la Diputació de Barcelona i el programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya, proposa diverses activitats formatives per a l'acompanyament de persones emprenedores i la consolidació i el creixement d'empreses. Serean un taller sobre xarxes socials, un de finances bàsiques per a emprenedors i un sobre com captar els primers clients.
El primer taller és "Coneix quines tecnologies i xarxes socials et poden ajudar a difondre la teva marca personal i el teu negoci". Unes sessions per descobrir la marca personal i com transmetre-la a Internet; conèixer la potencialitat de tenir una bona marca personal, els seus beneficis i valor afegit que pot aportar a un emprenedor i un negoci; com transformar aquesta marca a Internet, xarxes socials i a les noves tecnologies i, finalment, conèixer les possibilitats de difusió més habituals.
Les sessions se centraran en discernir què diferencia una marca i una estratègia (tecnològica i no tecnològica) per difondre-la, per exemple, "el poder de les paraules i la intel·ligència emocional a les xarxes socials, les xarxes socials horitzontals massives on transmetre la nostra marca, les xarxes socials verticals, com registrar noms de domini per a la nostra web i de correu, presència a través d'una web, un blog o tots dos, què s'hauria de tenir en compte per vendre a internet, eines per poder descriure el què amb més facilitat, d'on podem treure les fotos, Youtube i vídeo màrqueting, viralitzar la marca gràcies a les infografies i, finalment, com registrar online els nostres textos, fotos i vídeos".
El taller té una durada de vuit hores i anirà a càrrec d'Emili Rodríguez. L'activitat formativa es farà el dies 23 i 30 de març, de 9 a 1.
La segona activitat, "Finances bàsiques per emprenedors", vol aportar coneixements bàsics als emprenedors per tal que puguin gestionar les finances de forma senzilla. Durant el transcurs del taller es treballaran els conceptes bàsics de finances, el compte de resultats com a eina de control del negoci, les ràtios, com explicar el pressupost del compte de resultats, les obligacions fiscals i els models tributaris a presentar a Hisenda (IVA, IRPF, etc.), les despeses deduïbles i conceptes bàsics per poder a terme una bona negociació bancària. El taller, que anirà a càrrec de Josep Palmés, té una durada de vuit hores i es realitzarà els dies 27 d'abril i 4 de maig, de 9 a 1.
El darrer taller, "Com captar els primers clients", oferirà eines i coneixements per saber marcar l'estratègia i l'operativa comercial als emprenedors i generar un argumentari de vendes potent per fer una adequada acció comercial. En el decurs de la sessió es tractarà com aconseguir bases de dades dels clients objectius, com fer la trucada per concertar la visita comercial, com preparar-se bé una entrevista de vendes, les fases de la venda i com fer-les bé. La sessió, que anirà a càrrec de Mònica Mendoza, té una durada de 6 hores i es realitzarà el dia 11 de maig, de 2/4 de 9 a 2/4 de 3. Els tallers de formació són gratuïts i les places limitades. Per a més informació i inscripcions, podeu contactar amb IG-NOVA Tecnoespai al 93 806 65 55 o a través de l'enllaç https://goo.gl/forms/uSlGIvE9OyK43YNi1.