TORNAR

Igualada Showroom aconsegueix més de 22.000 visites en només un mes

Supera els 1000 subscriptors

societat
Dimarts, 22 gener 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Fa només un mes que va engegar i les xifres són més que bones. El portal de compra col·lectiva de productes i serveis de la comarca, Igualadashowroom, ha aconseguit més de 22.000 visites i més de 1.000 subscriptors. Pel que fa als establiments, una seixantena de comerços han participat oferint els seus serveis i productes a través de la plataforma.

Igualada Showroom, el web on es poden comprar online productes de la comarca, ha començat amb força i els resultats superen amb escreix les expectatives dels impulsors.

En només un mes de vida, el portal www.igualadashowroom.cat ha aconseguit més de 22.000 visites i més de 1.000 subscriptors. Aquestes dades, segons els joves emprenedors 'converteix a la plataforma en el nou canal de venda per als comerços de la comarca alhora que una gran finestra publicitària'.

El projecte té un doble objectiu: per una banda, promocionar els establiments del territori, generar moviment i dinamitzar el comerç, i per altra banda, oferir als ciutadans la possibilitat d’accedir a les avantatges de la compra col·lectiva a través d’internet, és a dir, grans descomptes però amb la satisfacció de que els seus recursos econòmics es queden en el territori.

Les persones interessades en rebre el butlletí amb les promocions s'han d'inscriure al web igualadashowroom.cat i cada setmana rebran una selecció d’ofertes exclusives per a la plataforma. Són promocions que per cap altre via es poden adquirir i que tenen una durada limitada, és a dir l’usuari disposa d’un temps per fer la compra ja que en 15 dies màxim l’oferta es desactiva.

Ofertes de 60 establiments

Pel que fa als comerços i negocis de la comarca, fins ara hi ha participat una seixantena d'establiment oferint promocions i serveis únics als usuaris. Per als comerços, aquest portal és un nou canal de venda, a més d'oferir la possibilitat de donar a conèixer els seus productes al seu públic objectiu.

Els joves creadors destaquen com a fet curiós i sorprenent per a ells 'el col·lectiu que s’està creant al voltant de la plataforma ja que usuaris i comerços comparteixen experiències a través de les pàgines de Facebook i Twitter de la plataforma, es recomanen ofertes, expliquen els serveis que han utilitzat etc'.

Els comerços interessats en promocionar els seus productes i/o serveis poden adreçar-se a info@igualadashowroom.cat.


1 Comentaris

j

jre

igd

22 de gener 2013.13:58h

Respondre

quand la creativitat s uneiz a la gestio l exit esta assegurat. si volem podem .

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.