//Plugins sense CDN ?>
Les línies circulars que arriben fins al Campus Universitari i els barris de ponent creixen en més de 8.000 usuaris. L'increment total de l'any va ser de 25.000 usuaris a Igualada
Els autobusos interurbans de la Conca d'Òdena, que gestiona l'empresa Masats, van tenir durant tot el 2014 un total de 698.496 usuaris. El nombre de passatgers de les cinc línies de bus va augmentar els últims dotze mesos un 3,8% respecte l'any anterior. En concret s'han transportat 25.494 usuaris més. A partir del perllongament del trajecte de les línies circulars urbanes, LC1 i LC2, l'octubre de 2014 per arribar fins al Campus Universitari, els darrers tres mesos de l'any es va assolir increments molt importants: un 7% de mitjana tant l'octubre com el novembre, uns 4.000 passatgers més, i de 6.400 passatgers el desembre. Aquest darrer mes, l'increment percentual va ser del 12%. Les estimacions dels dos primers mesos del 2015 són un 6% superiors al mateix període de l'any passat.també han registrat
El regidor de Mobilitat de l'Ajuntament d'Igualada, Jordi Pont, ha explicat que "aquest increment es pot associar amb una certa reactivació de l'activitat econòmica però, sobretot, a l'extensió del servei als barris de Ponent de la ciutat a partir de l'octubre passat". El responsable de Mobilitat confia que "durant aquest 2015 seguirà aquesta progressió positiva i, per aquest motiu i amb la complicitat de l'empresa operadora, seguirem dedicant esforços a les campanyes publicitàries del transport públic i a la difusió d'horaris, per fidelitzar els clients i demostrar-ne l'eficiència a la Conca d'Òdena".
A banda de l'ampliació de trajectes, una altra de les novetats del 2014 va ser que es van crear horaris de butxaca per facilitar la informació als usuaris. De cara al 2015, es preveu continuar en aquesta mateixa línia, incorporant codis QR a les parades i començant a treballar una aplicació per a smartphones i tablets que permeti interaccionar amb el Sistema d’Ajut a l'Explotació (SAE) de l'empresa i obtenir així el temps d'espera real des de qualsevol parada. A l'actualitat ja hi ha panells informatius que faciliten aquesta informació, però només a aquelles parades que acostumen a concentrar una major quantitat d'usuaris, o que
són punts de confluència amb altres línies de bus o amb el servei de tren.