//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 24 juliol 2020. 18:00
Unitats dels Bombers de la Generalitat treballaven la tarda d'aquest divendres per extingir un foc a La Torre de Claramunt. El foc s'ha produít a la vora del nucli de Vilanova de l'Espoia.
Divendres, 24 juliol 2020. 12:00
L'afectació de la COVID-19 va ser especialment dura a les residències de l'Anoia, on van morir més persones que no a l'Hospital d'Igualada per aquesta causa. La Fiscalia manté la investigació per la gestió de la situació a la residència capelladina.
Divendres, 24 juliol 2020. 09:00
Ja es pot sol·licitar una parcel·la dels horts urbans de Calaf. Entre les condicions per poder accedir-hi, cal estar empadronat a Calaf, cultivar l'hort de forma ecològica i amb sistema gota a gota, entre d'altres.
Divendres, 24 juliol 2020. 03:00
Malgrat la millora que ha suposat en els municipis la introducció d'un nou model, a mitjans del 2018, els resultats de recollida selectiva a l'Anoia queden lluny dels objectius. Pel que fa als residus que genera un anoienc de mitjana diària, queda en 1,39 quilos.
Amb els ajuts rebuts del PUOSC, Sant Martí de Sesgueioles projecta diverses actuacions de relleu per la creació i millora dels serveis municipals. Farà una inversió de 425.000 euros en un nou edifici de serveis, al costat de la piscina.
En sessió plenària es va aprovar la modificació del text refós que fan els promotors del sector. Ara queda la llum verda de la Comissió d'Urbanisme, abans que l'Ajuntament pugui fer l'aprovació definitiva.
Dijous, 23 juliol 2020. 10:00
Tot i que els brots del Segrià i Barcelona estan generant molta preocupació, les xifres de la darrera setmana a l'Hospital d'Igualada són positives. S'ha reduït la xifra de nous casos de 13 a 6 i no s'ha registrat cap mort.
Dijous, 23 juliol 2020. 03:00
Tot i que l'Ajuntament d'Òdena va remarcar a la Generalitat que no es contemplés en cap cas l'emplaçament de Can Morera en les àrees disponibles pel Pla Director, els propietaris d'una part dels terrenys afirmen que "tenim alternatives". El procés participatiu continua i l'empresa Adequa, amb la família Singla com a socis, assegura que "oferim els terrenys com a un emplaçament ideal."
Dimecres, 22 juliol 2020. 16:00
Els agents públics i privats volen que sigui una plataforma per rellançar el sector després de la crisi de la COVID-19. S'ubicarà a la terceraplanta de l'antiga Vivesa, un espai de 1.500 metres quadrats, dels quals se n'utilitzaran la meitat.
Fins el moment, no hi ha cap persona detinguda, tot i que la policia local sí que ha fet diverses identificacions. L'operació, relacionada amb el tràfic de drogues, ara és en mans dee la policia catalana.