//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 3 maig 2019. 03:00
Les assemblees han ratificat l'acord assolit entre el comitè d'empresa, de la CGT, i la direcció. La vaga ha tingut lloc les darreres quatre setmanes.
L'Ajuntament de Capellades, en col·laboració amb tècnics del Consell Comarcal de la veïna comarca del Baix Llobregat, elabora un estudi per analitzar la problemàtica dels mosquits al municipi. L'informe oferirà un ventall de mesures aplicables per paliar els efectes que provoquen aquests insectes.
La tendència en les preinscripcions dels darrers cursos es manté i els centres de titularitat municipal tenen més demanda proporcional que els concertats. Només 18 places de les 197 disponibles queden fora de la demanda.
Dimecres, 1 maig 2019. 03:00
El Primer de Maig, Dia del Treball, tindrà dues concentracions diferents a la capital de l'Anoia. Les dues concentracions, a les 12 del migdia, seran al Passeig Verdaguer i a la Plaça de la Masuca, respectivament.
Un projecte amb el que l'Ajuntament vol "revitalitzar i potenciar l'entorn. En particular, en un entorn eminentment comercial, l'ús més adient per la planta baixa de l'edifici és el comercial, que és un ús admès a tota l'illa".
En una setmana es tornarà a activar el circuit de vendes de botigues de marca al vell barri adober d'Igualada. En aquesta ocasió es baten tots els rècords dels espais habilitats per a la venda.
Dimarts, 30 abril 2019. 13:00
Junt a Unió de Pagesos, el col·lectiu convoca aquest dissabte una mobilització a Igualada. Diverses entitats com Eixarcolant, la Bromera o els caus seran també als actes d'acompanyament en una jornada festiva i reivindicativa.
Dilluns, 29 abril 2019. 11:00
Una empresa amb seu a la comarca hauria infringit la normativa mediambiental en dos aspectes. L'actuació denunciada és en un espai de la Serra del Montsec, a la Noguera.
Dilluns, 29 abril 2019. 03:00
Dissabte, 27 abril 2019. 03:00
D'aquí a una setmana, el món de l'aviació torna a agafar protagonisme a l'agenda social i econòmica de l'Anoia amb l'Aerosport. En aquesta ocasió, el focus del certamen que organitza Fira d'Igualada serà el dels pilots que salven vides.