//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimarts, 30 octubre 2018. 03:00
El disseny igualadí segueix sent a l'elit i la marca Piñactus s'ha distingit entre les millors en el concurs de disseny que coorganitzen Rec.0 i 080 Barcelona Fashion. La vencedora final, la firma Eñaut, que tindrà un estand propi al Rec.018.
L'Ajuntament d'Igualada continua prenent part en les iniciatives del programa europeu URBACT. Patrícia Illa i l'alcalde Marc Castells van ser els amfitrions de diferents viles europees que van ser a la conferència a l'Espai Bonnemaison de Barcelona.
Dilluns, 29 octubre 2018. 22:00
Passats els tràmits de l'estudi ambiental i l'estudi informatiu, es procedirà a la licitació de l'enllaç de la Ronda Sud. Com es va anunciar el passat febrer, la nova infraestructura s'harmonitzarà amb l'actual via per a vianants i bicicletes.
Diumenge, 28 octubre 2018. 11:11
L'aigua es va posar del costat dels manifestants i la pluja no va afectar la manifestació que va aplegar prop d'un miler de persones -800 segons els organitzadors- a la manifestació a favor de la gestió pública, celebrada aquest dissabte a la tarda a Igualada.
Dissabte, 27 octubre 2018. 03:00
La setmana passada, Calaf va desplegar diverses accions mediambientals en el marc de la campanya "Recicla, redueix i guanya!". L'objectiu ha estat fomentar l'educació i la sensibilització sobre les problemàtiques i les alternatives per viure d'una manera més sostenible i respectuosa i, en concret, centrat en temes vinculats amb la prevenció de residus i el reciclatge.
Per novè any, l'Hospital d'Igualada és entre el top 20 de centres a nivell estatal. Un total de 140 hospitals de tot l'estat han pres part en aquest rànquing, dels quals 68 han estat nominats.
Divendres, 26 octubre 2018. 03:00
El transport públic per dins de la capital de l'Anoia serà gratuït en aquesta jornada, per a que la ciutadania pugui atansar-se als cementiris. A les esglésies s'hi celebraran eucaristies els dies 1 i 2.
Fa un any que l'alcalde d'Igualada Marc Castells va posar sobre la taula la necessitat d'estudiar la construcció d'un Auditori a Igualada. En el pressupost 2019 es va aprovar una partida de 30.000 euros per començar amb la recerca d'ubicacions.
Durant dos anys, alumnes de l'Institut de vilanova han pres part en el projecte Erasmus+KA2. N'han fet la cloenda, d'aquests cursos tan intensos en vivències, amb una estada a Portugal. Aquest projecte Erasmus finalitza, però des de l'institut vilanoví ja estan pensant com emprendre un nou cicle. Fins i tot es marquen el repte de poder ser-ne els coordinadors per continuar creixent amb aquestes experiències.
Segona cita del cicle de Caminades al Bosc a Argençola. En aquesta ocasió, una activitat per a tots els públics per conèixer les possibilitats del mode de vida dels primers humans que s'ha perdut al llarg del temps.