//Plugins sense CDN ?>
El Parc Agrari de la Conca d’Òdena (PACO) comptarà amb un estand dedicat a la promoció dels productes locals i les activitats del territori a la FirAnoia d’aquest cap de setmana.
Els visitants de la fira podran gaudir, divendres, dissabte i diumenge, d’una programació de tastos guiats, demostracions culinàries i música en viu. Aquest programa s’inclou en el marc de l’Any Gastronòmic de Catalunya, que vol donar visibilitat als productors locals.

La primera activitat començarà divendres a les sis de la tarda i serà una degustació de licors del Parc Agrari amb tastos guiats a càrrec del Celler Anna Rosell i demostracions culinàries amb mistela de la mà del Kubb. Tot això, acompanyat de la música de Biel Serena i Nàdia Orta.
L’endemà, dissabte, el protagonisme serà per l’horta, a partir de les sis i fins a dos quarts de nou del vespre hi haurà tastos i explicacions d’Horta Lliure, demostracions culinàries amb Eixarcolant i música en directe amb Mia Farrés i Biel Serena.
Finalment, diumenge a les 11 del matí, Mel Riba organitzarà tastos guiats de mel local i Oriol Càlichs serà l’encarregat de fer demostracions culinàries. La música en viu anirà a càrrec de Vibraixò.
Totes les activitats són gratuïtes i obertes a tothom i, a més, no requereixen inscripció prèvia. L’estand del Parc Agrari de la Conca d’Òdena estarà situat al Passeig Verdaguer, a l’altura del carrer de Sant Josep.