//Plugins sense CDN ?>
Els àmbits que concentren més queixes a la Sindicatura són ensenyament, multes, urbanisme, serveis municipals i serveis socials.
La Síndica Municipal de Greuges d'Igualada, Rosa Sánchez, presentava la memòria de l'activitat duta a terme durant l'any 2015 davant del ple municipal celebrat el dimarts 24 de maig. Els casos rebuts per la Síndica van ser 110, només 3 més que l'exercici anterior, de manera que el nombre de problemàtiques ateses no ha experimentat un increment significatiu.
Un 75% dels casos rebuts van arribar a través de visites personals i un 25% ho van fer a través de correu electrònic o trucades telefòniques. Només en una ocasió la Síndica ha hagut d'actuar d'ofici. De totes les queixes rebudes, més de la meitat han estat resoltes favorablement. De les 46 que no ho han estat, 13 van ser desestimades, 12 ser derivades per no correspondre, 5 no van ser admeses, 5 estan encara avui en tràmit, 3 arxivades per desistiment i només 8 no han estat solucionades.
Els àmbits que concentren més queixes a la Sindicatura són ensenyament, multes, urbanisme, serveis municipals i serveis socials. Els interessats a contactar amb la Síndica ho poden fer de dilluns a divendres, de 8 a 3. Els dilluns fa atenció presencial a hores convingudes a l'Oficina d'Atenció. Ciutadana (OAC) de l'edifici principal del consistori; la resta de dies les consultes s'atenen telefònica i telemàticament. S'hi pot contactar al telèfon 93 803 19 50, extensió 553, i al correu electrònic sindicatura@aj-igualada.net.