Soterrament

Igualada i Vilanova veuen amb bons ulls la remodelació de la línia de FGC
Joan Vich demana que el pont d’Òdena permeti també el pas de vehicles

Dimarts, 9 novembre 2010. 03:00

La Generalitat de Catalunya va fer públic, divendres, l’estudi per a la integració de la línia urbana dels Ferrocarrils entre Igualada i Vilanova del Camí. Les actuacions, que suposaran una inversió d’uns 50 milions d’euros, inclouen el soterrament de la via i, per tant, la supressió dels passos a nivell, a més de la construcció d’una nova estació a Igualada.
Veïns de Sant Guim demanen que el tren no els parteixi el poble
En la línia Manresa-Lleida, que està en obres de millora, i que passa pel nord de l’Anoia

Dijous, 18 març 2010. 03:00

La línia ferroviària que creua el nord de la comarca i que uneix Lleida amb Barcelona, passant per Manresa, torna a aixecar polèmica. A banda del retard en les obres de modernització —al novembre s’hauria d’haver enllestit la millora del tram Calaf-Manresa—, ara són veïns de Sant Guim de Freixenet (Segarra) qui no estan d’acord amb les actuacions al seu municipi, ja que voldrien que la línia se soterrés completament. Des de l'Ajuntament es defensen aquestes obres, que construiran un pas rodat i un per a vianants, però que a petició dels veïns no suprimiran el pas a nivell.
Polèmica pel soterrament de la via del tren
14.000 euros en la partida de la Generalitat

Dimecres, 5 novembre 2008. 03:00

La diputada d'ERC al parlament Marina Llansana lamenta que els pressupostos d'enguany de la generalitat no contemplin una partida pel soterrament del tren però  ho atribueix a una manca d'acord entre els ajuntaments d'Igualada i Vilanova del Camí amb la Generalitat. L'alcalde d'Igualada, Jordi Aymamí, ha qualificat de desafortunades aquestes declaracions reiterant que els dos ajuntaments han apostat sempre pel soterrament i que qui no vol és la Generalitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT