Cultura

El Gremi de Traginers d'Igualada rep la Creu de Sant Jordi
Preservar la tradició dels Tres Tombs des de 1822

Dimecres, 8 abril 2009. 09:00

La Generalitat de Catalunya ha atorgat la Creu de Sant Jordi a l'Antic Gremi de Traginers d'Igualada, entitat que des de l’any 1822, i de manera ininterrompuda, ha organitzat a la capital de l’Anoia la festa dels Tres Tombs, una de les més arrelades a Catalunya. L'entrega es farà el proper 21 d'abril al Palau de la Generalitat.
17.000 espectadors passen per La Mostra a Igualada
La Fira de Teatre Infantil i Juvenil es consolida amb èxit

Dilluns, 6 abril 2009. 03:00

La Mostra – Fira de teatre infantil i juvenil, que ha tancat portes aquest diumenge, s'ha consolidant com la fira catalana de referència del sector de les arts escèniques per a tots els públics. Durant els cinc dies que ha durat La Mostra s’han pogut veure 51 companyies i més d’un centenar de representacions. En total, han passat per la fira 17.000 espectadors entre públic general i programadors.
La Mostra arriba al seu punt àlgid
El conseller de Cultura Joan Manuel Tresserras presideix la recepció oficial

Divendres, 3 abril 2009. 22:15

Avui dissabte comença el gruix d'actes de La Mostra, amb més d’una cinquantena d'espectacles repartits per Igualada. Un any més, i amb permís del temps, s'espera que un gran nombre de públic i programadors puguin gaudir de música, màgia i color. Ahir a la tarda va tenir lloc la recepció oficial d'aquesta Fira de teatre infantil i juvenil, amb la presència del conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat, Joan Manuel Tresserras. Ocells de festa, de la companyia Artristras, va donar inici als espectacles de carrer.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT