TORNAR
PUBLICITAT

El Rec.0 amb més marques arrenca amb milers de visitants

Una edició amb novetats com Munich, Converse o Ash

cultura
Dimecres, 8 maig 2019. 14:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La idea pionera del Rec.0 continua ben viva i amb ella la transformació del barri. Aquest Rec.019 arrencava amb milers de persones als carrers.

PUBLICITAT

Una seixantena llarga d'antigues adoberies seran des d'aquest dimecres i fins dissabte 'pop-up stores' de moda, on s'hi han instal·lat més d'un centenar de marques. El Rec.019 atreia ja milers de persones a Igualada en la seva primera jornada, on les firmes presents ofereixen els seus estocs a preus únics. El Rec.019, és a dir vintena edició (la inicial va ser el Rec.0) obre més adoberies que mai, portant més marques de moda que mai, i apostant, més que mai, pels dissenyadors i marques emergents, amb la presència de 30 firmes i dissenyadors a l'espai Pop Up Day Estrella Damm. Dues de les persones de l'equip organitzador de les Rec.0 Experimental Stores, Cristina Domènech i Ramon Enrich, reblen les bones sensacions i la satisfacció per l'evolució del projecte: "exemplifica la capacitat de transformar-se  que té Igualada, de ser atractiva".

En aquest sentit, Cristina Domènech destaca que es bat un "rècord amb l'obertura de 65 adoberies i gairebé 100 marques, a més de l'aposta pel disseny emergent amb un market". Com a novetats, explica Domènech, "hem incorporat marques com Munich, una marca local, que és una novetat important per nosaltres, a més de marques internacionals com Converse i Ash". Ramon Enrich, dissenyador, explica que el Rec.0 "va néixer amb el leitmotiv de posar en dubte l'estàndard, i això és el que es posa de relleu en plana artística del festival". Enrich, afegeix que l'objectiu del Rec.0 continua sent, després de 20 edicions, "canviar la percepció de la ciutat d'Igualada a través d'aquest barri". Enrich no ha volgut deixar passar l'ocasió per comentar el cartell del Rec.019, fet per l'artista americà David Carson, el dissenyador més influent del segle XX".

Un fidel a les Rec.0 Experimental Stores és el dissenyador de moda Josep Abril. Afirma que "el que ens agrada del Rec és que no només té un aspecte comercial, sinó l'experiència estètica que vivim mentre preparem l'espai, els quatre dies que passem aquí, la relació directa amb els clients..." i "facilita les sinèrgies entre dissenyadors".

En aquesta primera jornada del Rec.0, milers de persones es passegen per l'oferta d'estocs de marques que enguany s'incorporen al circuit, com Converse, Munich, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Duuo, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O'Neill. A més de noves marques infantils com Bobo Choses, Nobodinoz, Elise et Sardine o Petitoh. Totes elles, firmes consolidades que aposten pel Rec.0 per fer-hi les seves vendes especials. No hi falten, tampoc, aquelles marques més veteranes al Rec.0, com Levi's, Adidas, Textura, Reebok, Indi&Cold, Castañer, Camper, Kickers, Mango, Sita Murt o Pepe Jeans.

Fins dissabte el barri del Rec d'Igualada combinarà la venda d'estocs de grans marques amb activitats culturals i una oferta gastronòmica molt variada. Una vintena d'actuacions musicals amenitzaran les compres al Rec.019, amb grups com Samxsen, Kids from Mars, Donallop, Lauren Nine, Estramoni o The Bird Yellow. En aquest Rec.019 es continua amb dos escenaris Estrella Damm, patrocinador oficial de l'esdeveniment, un de concerts i un altre de DJs, on destaca la sessió amb el DJ Andreu Presas de Ràdio FlaixBac; i s'afegeix un escenari Rec-Mercader i l'escenari ‘Redmusic', aquest darrer, que donarà veu als grups més nous de la comarca de l'Anoia. Complementaran l'oferta cultural el poeta Josep Pedrals, que presentarà el seu darrer llibre 'Els límits del Quim Porta' i, així mateix, Beth Rodregas presentarà 'Nyam', el seu últim llibre.

 

En la plana gastronòmica, el Rec.019 porta una proposta gastronòmica ampliada. Més de 40 food trucks i els pop-up bars El Ruc i Filete Ruso porten una oferta culinària que té el seu plat fort en la diversitat, amb la cuina vinguda d'arreu del món i les opcions veganes i vegetarianes. A més de l'oferta culinària dels foodt rucks, el Rec.019 compta amb l'espai de El Bandarra, on degustar els millors vermuts i que ofereix un concert-vermut diari; i una barra dels mixers de Fever-Tree, on tastar diferents combinats de la marca.

PUBLICITAT

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.