TORNAR

La versió youtube de la Mostra s'enfila fins a les 36.000 visualitzacions

La jornada amb més espectadors va ser el dissabte 28, amb 12.000

cultura
Dilluns, 6 abril 2020. 15:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El brot de coronavirus que va tenir lloc a Igualada a mitjans de març va fer impossible celebrar la Mostra de teatre als escenaris i al carrer, però les representacions van trobar el seu refugi a les pantalles. La Mostra s'havia de celebrar del 26 al 29 de març.

Extraordinària acollida de "La Mostra a casa" amb què la Mostra Igualada ha ofert la possibilitat de veure al seu canal de Youtube alguns dels espectacles que s'haurien representat en la 31a edició. Del 27 al 29 de març, coincidint amb que havia de ser el cap de setmana de la Mostra, els 43 vídeos disponibles van aplegar 28.097 visualitzacions, una xifra que augmenta pel que fa al número d'espectadors ja que només comptabilitza una persona per dispositiu. S'incrementa fins a les 36.247 visualitzacions si s'hi afegeixen els registres de tota la setmana següent (la proposta va ser en línia fins diumenge 5 d'abril per tal de facilitar el visionat del material).

La jornada amb més activitat va ser el dissabte 28, amb 12.205 visualitzacions. A banda del clip promocional, els vídeos més vistos han estat el resum de l'espectacle 'Geometria de Roseland Musical' que havia d'inaugurar la fira, 'Musicals pels més menuts' de Concerts pels més menuts i 'Bloop!' de la Cia. Pep Bou. En total, "La Mostra a casa" ha ofert 17 espectacles, dos espectacles resumits i 24 tràilers o entrevistes que s'han projectat segons una graella horària. La programació en temps real ha permès la interacció de companyies i espectadors a través del xat de Youtube. Els usuaris també han pogut compartir l'experiència amb l'etiqueta #LaMostraACasa.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.