TORNAR

Neix la marca ‘Anoiaturisme’

El Consell Comarcal i el Consorci de l'Alta Anoia treballaran conjuntament per promocionar el turisme a la comarca

economia
Dijous, 1 desembre 2011. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La necessitat d’unir esforços i dirigir els recursos cap a un objectiu únic és el que ha empès el Consell Comarcal de l’Anoia i al Consorci per la Promoció Turística de l’Alta Anoia a fer néixer la marca ‘Anoiaturisme’ sota la qual els dos ens treballaran conjuntament duent a terme accions unitàries i promocionant el turisme a la comarca. Amb la signatura d’aquest conveni i la celebració de la Taula Rodona del Turisme, l’Anoia segueix apostant per exaltar la seva potencialitat vers aquest sector econòmic.

Taula Oberta de Turisme de l'Anoia

Signatura del conveni

El passat dilluns es va celebrar la Taula Rodona de Turisme de l’Anoia (TOTA) on per primera vegada van ser-hi invitades agències de viatges. En aquesta taula rodona es va treballar per fer créixer la marca ‘Anoiaturisme’ nascuda del conveni entre el Consell Comarcal i el Consorci de l’Alta Anoia.

Entre els eixos principals d’actuació es va comptar amb la implantació del segell de qualitat SICTED, la creació i promoció de productes turístics propis, la formació d’agents turístics, la implicació de les agències de viatges, el posicionament web i 2.0 de l’Anoia com a destí turístic i un pla de màrqueting i comunicació general.

Un dels objectius, doncs, és promocionar i fer créixer la marca ‘Anoiaturisme’, que s’entén com un ens de gestió econòmic i turístic del territori que dinamitzi l’oferta turística a la comarca i que ajudi al desenvolupament d’accicions de promoció dels diferents productes i serveis turístics de la marca.


2 Comentaris

A

Albert

d'Igualada i de l'Alta Anoia

2 de desembre 2011.07:23h

Respondre

Doncs Jordi, l’Alta Anoia va ser una realitat quan un seguit de persones van creure-hi en el projecte i es va començar a treballar en ell. A l’Alta Anoia fa més de 10 anys que es treballa pel... Llegir més turisme i han hagut de fer la guerra per la seva banda. S’ho han guanyat a pols i ara tota la comarca vol emmirallar-se amb la feina feta des d’aquest indret. Per altra banda et puc dir que als turistes els agraden els molins, de fet és un punt de més que atrau. Podem debatre a on i com posar molins, però, no els dimonitzem ja que gràcies a ells ens caldrà cremar una mica menys de recursos naturals.

J

Jordi Saumell

Rubió

1 de desembre 2011.18:53h

Respondre

Això vol dir que desapareixerà aquesta magnífica marca turística coneguda com Alta Anoia???. Potser ara podrem dir les coses pel seu nom i no inventar-nos denominacions sense cap rigor... Llegir més històric...

A banda d’això, es feia i es fa difícil promocionar turísticament l’Alta Anoia amb els centenars de molins en marxa i els que es preveuen... El turista rural de exigeix qualitat en el paisatge, i ja és hora potser que el Consell Comarcal comenci a prendre cartes en aquest assumpte.... Quina comarca volem en el futur? Turisme rural de qualitat o massificació eòlica i abocadors, totes dues coses no poden ser!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.