//Plugins sense CDN ?>
Degut a l'èxit d'edicions anteriors i davant l'interès del teixit comercial, la Mancomunitat de la Conca d'Òdena ha obert, de cara al setembre, set noves places per als comerços que vulguin accedir als assessoraments, personalitzats i gratuïts. Des que el projecte Digitalcommerce Conca va arrencar l'any passat, ja hi han participat gairebé un centenar de comerços.
Les consultories les fan professionals especialitzats i se centren en quatre àmbits: el branding (gestió de la imatge de marca), l'estratègia de comunicació (tant online com offline), l'estratègia de negoci (per treballar aspectes com ara l'organització interna, la rendibilitat del negoci, el públic objectiu, les tarifes, etc) i la venda online. La formació es farà en diverses sessions des del mes de setembre fins al mes de novembre, amb una durada total de 14 hores.
Aquestes assessories s'adrecen a tota mena de comerços, restaurants i parades de mercat independentment del nivell de digitalització que tinguin i del nivell d'expertesa dels seus responsables, ja que els assessors adeqüen la formació a les circumstàncies de cada negoci. Per poder-hi participar només cal tenir un establiment a peu de carrer en un dels set municipis de la Conca d'Òdena (Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui, Òdena, La Pobla de Claramunt, Jorba i Castellolí).
Les inscripcions estaran obertes fins al dia 19 d'agost a través de la web micod.cat o bé del correu electrònic comerc@micod.cat.
El programa DigitalCommerce Conca, impulsat per la Mancomunitat de la Conca d'Òdena (MICOD) amb el suport de la Diputació de Barcelona, va néixer el 2021 per ajudar als establiments comercials de la Conca d'Òdena a digitalitzar-se després de l'impacte de la pandèmia i el tancament perimetral que va tenir greus conseqüències per al comerç de proximitat.
Aquest programa ha dut a terme diversos seminaris grupals sobre aspectes relacionats amb la digitalització que han comptat amb la participació d'uns 130 comerciants i restauradors de la Conca d'Òdena.