TORNAR

L’alpinisme arriba a la platja amb BTT

Recorregut de 105 km i 12 hores

esports
Dimecres, 19 maig 2010. 16:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Dissabte passat, a dos quarts de set del matí un grup de sis joves integrants de l’Al-Pi-Nisme, vam començar a enfilar el camí cap a la platja en BTT. En total 105 quilòmetres i dotze hores de pedals, rodes, manillars i cascs. Sortint d’Igualada vam fer camí cap a Sta. Margarida de Montbui i vam continuar fins a la Llacuna. Un cop allà vam recuperar una mica de forces esmorzant i vam fer una llarga pujada fins a agafar el GR-172, que ens va dur, primer fins a St. Miquel de Montagut i, al cap de catorze quilòmetres, a Santes Creus.

Ja feia una bona estona que havíem esmorzat, ens havíem perdut, havíem tingut problemes mecànics, i ens vam posar a dinar. Vam mirar una mica un mapa que hi havia en un panell, per saber per on continuar, i vam agafar un tram de deu quilòmetres de carretera i, després de passar per Vila-Rodona, vam tornar a agafar un camí que seguia fins a Bràfim i Vilabella. Per carretera vam arribar fins a Renau, on vam tornar a agafar el GR-172 que ens va dur fins al poble del Catllar, on vam deixar el GR per anar fins a la Riera de Gaià. Des d’allà vam anar seguint un camí fins a arribar a creuar-nos amb el GR-92, que ens va portar a la Pobla de Montornès. Tot seguit vam anar fent fins a arribar a Creixell, i d’aquí vam seguir pedalant, pels diferents pobles del costat del mar, Roda de Barà, Coma-Ruga i, finalment, el nostre destí, Sant Salvador, on vam prendre un gelat tot recordant moments del dia i esperant que es fes l’hora per agafar el tren.

En resum: un dia per guardar dins la nostra memòria, perquè la majoria dels que érem allà mai havíem fet tants quilòmetres en un sol dia, i arribar a la platja en BTT, era una proesa que l’entitat feia temps que esperava per dur a terme.

La setmana que ve ens espera una matinal d’escalada a Montserrat Sud i una excursió per les Agudes i el Matagalls. Per a més informació, www.alpinisme.cat

Al-Pi-Nisme Club Esportiu

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.