Esports

Final de les lligues sènior pel CPP Igualada Suro Pub

Diumenge, 29 març 2009. 23:40

El cap de setmana passat, els equips sènior del CPP Igualada Suro Pub van disputar l’última jornada de lliga en totes les categories. Cal destacar els bons resultats obtinguts pel club en aquesta competició en totes les categories en la temporada present, acomplint tots els objectius marcats a principi de temporada. El primer equip va desplaçar-se a Vilanova i la Geltrú, on va protagonitzar una derrota per la mínima, 3-4, davant l’equip local.
L'IHC venç l'Alcoi i s'assegura el Play-off de l'OK Lliga
PROINOSA IHC 3 - ALCOI 1

Diumenge, 29 març 2009. 17:30

El Proinosa Igualada s'ha assegurat matemàticament la participació una temporada més al play-off amb una victòria sobre l'Alcoi marcada pel retorn de Marc Navarro i Jordi Creus, després de les seves lesions. De fet primera vegada des de fa 49 dies Joan Carles ha tingut l'equip gairebé al complet. Només hi ha faltat Ton Baliu sancionat. Amb la victòria els igualadins han trencat amb una dinàmica de 4 derrotes consecutives (2 d'OK lliga, una de Champions i una de Copa). El partit a més ha quedat marcat per l'emotiva commemoració del 25 anys de l'ascens a la Divisió d'honor que s'ha fet a la mitja part.
Avui dissabte, primer plat fort del mundial d'Enduro d'Igualada
Es disputen tres proves cronometrades de 174km de recorregut per la comarca

Dissabte, 28 març 2009. 08:30

La competició del Mundial d'Enduro, després d'escalfar motors, va arrencar ahir divendres amb gran assistència de públic. Avui dissabte, a les 9 del matí, la plaça de Cal Font dóna la sortida de la primera de les dues curses de llarg recorregut del mundial. Són tres proves especials cronometrades que passaran per llocs com la riera d'Òdena, el Calvari, Castellfollit del Boix, Sant Martí de Tous, la carretera Les Maioles o Santa Maria de Rubió. Aquest cap de setmana l'Anoia és el referent mundial de l'Enduro, especialment gràcies al treball del Moto Club Igualada i molts voluntaris aficionats al món del motor de la comarca.
L'Igualada s'emporta els tres punts
E.F.B. MASQUEFA, 0 – C.F. IGUALADA, 5

Divendres, 27 març 2009. 17:00

L’Igualada femení va complir en un partit amb poca història, disputat dijous al vespre, on l’important eren els tres punts. Una altra vegada es va aprofitar per fer debutar una jugadora; en aquesta ocasió va ser la Carla Navarro que defensava per primer cop els colors de l’equip de Segona Catalana,
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT