TORNAR

Munich tanca l’exercici 2010 amb una facturació de 28 milions d’Euros

La marca manté l'exportació fora del mercat català

Dijous, 14 abril 2011. 01:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Munich, la marca de calçat de moda i esport ha tancat l’exercici 2010 amb una facturació de 28 milions d’euros, una xifra que suposa un incrempent important respecte l’any anterior. Dind del volum total, és destacable l’increment del 58,18% en facturació de retail (botigues pròpies i plataformes de venda on-line) respecte l’exercici anterior, aconseguint d’aquesta manera una xifra de 7.050.000€

L’increment d’obertures de botigues pròpies, un total de 3 en l’any 2010 i l’augment de les vendes a través dels canals online www.munichsport.net i www.munichmyway.com han influenciat de manera important en aquest augment.

Munich compta avui en dia amb 10 punts de venda propis i continua la seva expansió obrint botigues pròpies en els llocs més estratègics. Per altra banda, a través dels seus canals on line Munich també ha aconseguit un creixement molt considerable.

Finalment, la marca també remarca el manteniment i consolidació de les ventes en mercats de l’estat espanyol i europeus. Pel que fa a les exportacions extracomunitàries, la firma de calçat de moda ha aconseguit mantenir els mateixos números que l’any anterior.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.