//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dilluns, 22 juny 2020. 11:00
El curs vinent, el Campus igualadí eixampla la seva oferta formativa i espera captar més estudiants que mai. Segons un estudi elaborat l'any 2018 pel propi centre, tots els estudiants troben feina en un període màxim de 6 mesos un cop finalitzats els estudis.
Dilluns, 22 juny 2020. 09:00
Es van concentrar el passat divendres a davant del centre hospitalari de referència a l'Anoia. El president del comitè d'empresa, d'altra banda, assegura que "la reducció de mascaretes FFP2 es fa d'acord al procés de desescalada."
L'activitat firal torna finalment a Igualada, després de tants mesos marcats per la impossibilitat de celebrar fires pel coronavirus. Serà amb el Mercat d'Antiguitats, que se celebrarà al Passeig.
Dilluns, 22 juny 2020. 03:00
El seu avi va ser una de les primeres víctimesconfirmades de la COVID-19 a l'Anoia, una llista que ara ja s'eleva a més de 500. La neta d'aquesta persona, J. ―ha demanat no donar a conèixer el seu nom―, explica a AnoiaDiari l'evolució de la malaltia de l'avi i critica el procediment que es va seguir a l'Hospital d'Igualada.
Dissabte, 20 juny 2020. 03:00
La botiga situada al carrer Sant Magí, a tocar de Cal Font, exposarà diverses fotografies del procés creatiu de Teresa Riba. Riba (Igualada, 1962) és un dels referents en l'àmbit escultòric a l'Anoia i al llarg de la seva carrera ha pres part en diverses activitats multidisciplinàries.
La principal cita del teatre per a infants i joves del país fa punt i a part. No hi haurà edició aquest any i escalfa motors per a la temporada vinent. Aquesta setmana, ha anunciat les dates.
Divendres, 19 juny 2020. 03:00
La decisió l'ha pres els darrers dies el Departament d'Educació, vista l'alta demanda en les preinscripcions de centres públics. Així, amb la nova línia pública sorgida de la reconversió de l'Ateneu, el curs 2020-2021 començarà amb dues línies públiques més de P3.
Dijous, 18 juny 2020. 14:00
Els representants dels treballadors de l'ens comarcal censuren la mesura que va prendre el govern la setmana passada. Ressalten que "els serveis públics són un dret, no un negoci."
Una aplicació amb la que el client tria el plat que vol i té informació sobre en quin lloc es troba de la cuina virtual. Es tracta d'una aplicació creada pel programador basc resident a Londres Ion Kepa Longarte, ha estat molt ben rebuda per part dels clients del Bitok.
Dijous, 18 juny 2020. 09:00
L'Hotel Amèrica encetava aquest dimecres una nova etapa. Carles Carol, d'Espai Gastronomia, pilotarà aquest nou projecte, Amèrica Orígens. Espai Gastronomia gestiona també les finques de Ca n'Alzina (Rubió), Castell de Tous (Sant Martí de Tous) i Can Macià (Òdena) per a la realització de celebracions i esdeveniments d'empreses.