//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimecres, 29 gener 2020. 03:00
La patronal anoienca ha fet balanç de les seves accions formatives durant el darrer exercici. En total, han estat 22 cursos i tallers en diversos àmbits, en els que han pres part prop de 400 persones.
L'Escola Mowgli d'Igualada treballa per introduir als seus alumnes més petits en camps com la robòtica o la programació, que tindran un paper pivotal en el futur. La proposta és en l'àmbit del programa europeu Let's Plug Day.
Un estímul per a que el públic, i els participants, s'acostumin a l'ús de les plantes silvestres, les plantes que vol recuperar Eixarcolant. Amb aquesta premissa, arriba la primera edició d'un concurs que consta de set categories, des del plat de celebració fins al berenar per a dur a l'escola.
Dimarts, 28 gener 2020. 03:00
L'Ajuntament assenyala que s'ha estés la durada de la instal·lació per la bona resposta de públic, però que s'ha ajustat el seu funcionament davant les queixes i s'introduiran canvis de cara a l'any vinent. L'aposta per la campanya comercial de Nadal "és ferma i és exitosa, la seguirem fent i tenim els comerciants al costat".
Diumenge, 26 gener 2020. 03:00
L'Escola Conservatori Municipal de Música d’Igualada ha organitzat un taller de música per a nadons, destinat a infants de 2 a 10 mesos. El taller anirà a càrrec de Glòria Tomàs.
Dissabte, 25 gener 2020. 03:00
L'Ajuntament d'Igualada torna a desplegar cursos de formació i reciclatge de treballadors i treballadores vinculats al sector tèxtil. També es desplegarà un projecte, Futurmod, encaminat a consolidar a nous emprenedors del sector.
Divendres, 24 gener 2020. 11:00
Aquest mes de febrer, té lloc la segona edició d''El Cor Canta'. I en aquesta ocasió, amb un protagonista igualadí, Carles Prat. Malgrat la seva joventut, és un dels tenors més reconeguts del panorama català
Divendres, 24 gener 2020. 03:00
L'ens comarcal preveu una millora sensible de les dades de la recollida selectiva del 2019, que encara no s'han fet oficials. En el que serà el primer any complet d'aplicació del nou model (basat en el porta a porta o en àrees tancades), tots els municipis superaran el llindar fixat per la Generalitat.
Creu Roja Anoia ha obert el període d’inscripcions per al "Curs de monitors/es d’activitats d'educació en el lleure Infantil i Juvenil", amb el qual es vol preparar els alumnes inscrits per intervenir en el lleure infantil i juvenil i capacitar-lo per a l’organització, dinamització i avaluació d’activitats educatives adreçades a menors d'edat en el marc de la programació general d’una entitat, projecte o servei.
Dijous, 23 gener 2020. 03:00
Per quart any consecutiu, Mostra Igualada busca famílies que vulguin acollir a casa seva els professionals que participaran en el festival, que es durà a terme del 26 al 29 de març. L’any passat, una trentena de famílies van compartir la seva casa amb artistes, programadors, periodistes, etc., vinguts d’arreu. Quan falten tres mesos per a la celebració de la Mostra, la direcció també fa una crida per trobar voluntaris que vulguin participar activament en l’organització i celebració d’una de les cites més importants de l’any a Igualada.