//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dissabte, 6 juliol 2019. 03:00
La gènesi del grup és el 1989, al barri de Santa Caterina, Carme i Travessies, on hi va néixer precisament el primer drac, el Mal-Llamp, que anys més tard acabaria donant nom a tota la colla. La colla té ara un centenar d'integrants.
Aquest darrer any ha tingut lloc la inversió més important de les darreres dècades a l'aeròdrom Igualada-Òdena, uns 250.000 euros per adaptar-lo a la normativa. I, amb tot, queda molt lluny de les quantitats de les que es parlava quan es va anunciar que acolliria l'aeroport corporatiu.
Divendres, 5 juliol 2019. 07:30
Segons testimonis presencials, el xòfer hauria perdut el control del seu turisme i aquest hauria envaït l'espai de vianants. Malgrat l'aparatositat de l'accident, no hi va haver ferits greus.
Divendres, 5 juliol 2019. 03:00
El ple del cartipàs i la polèmica al Consell Comarcal ha desfermat una fricció dialèctica entre l'esquerra independentista i Igualada Som-hi. Retreuen a Poble Actiu que "els falta de sentit democràtic davant un pacte de govern fet lliurement al Consell Comarcal.
Dijous, 4 juliol 2019. 14:00
L'esquerra independentista ha dit la seva sobre l'acord entre Junts i PSC al Consell Comarcal. Assenyalen que ha format part d'una operació "on s'hi ha inclòs Igualada com a moneda de canvi".
Dijous, 4 juliol 2019. 03:00
Després del sonat divorci comarcal entre Junts i ERC -a propòsit del pacte entre els antics convergents i el PSC al Consell-, aquest dimecres parlava Marc Castells, batlle igualadí. Considera "ofensiu" que l'assenyalin a ell com a "mà negra", com deia Jordi Badia el dimarts, respecte al pacte del Consell.
El govern d'Igualada continua amb les polítiques contra l'incivisme encetades en l'anterior mandat. Miquel Vives, nou regidor de l'Àrea de Sostenibilitat i Mobilitat, exposa que "és una campanya en primer lloc de sensibilització" i deixa per més endavant un possible enduriment.
La cursa que organitza Ocisport conjuntament amb l'Ajuntament d'Igualada canvia de data i reforça el seu programa d'activitats. És la vuitena edició, cosa que converteix aquest esdeveniment en un dels més consolidats i multitudinaris dels que s'organitzen a Catalunya durant l'any.
Dimecres, 3 juliol 2019. 11:00
Els arlequinats continuen reforçant la seva plantilla de cara a la propera temporada. Aquesta setmana ha signat un jove rodamons de l'hoquei, Marc Palau.
Dimecres, 3 juliol 2019. 03:00
Com l'any passat, vuit propostes es disputaven assolir el premi. Herddeath, Ganso i Xillona eren rellevats per Marta Bossa i Naive Nights, que es va endur dos premis.